SofiaEriksson

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Sofia Eriksson - 19 februari 2011 12:23

Hej ! Nu har jag kollat klart på Grammygalan :D Blev skitsur när nån jävla Ezpanosa blablabla vann Årets nykomling (eller nåt sånt hette den) istället för Justin Bieber eller nån annan. Hon var super dålig ! Usch. Aja men det var kul att kolla. Just nu finns det inget bra på tv så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen slappa sen gå hem till mormor och morfar. Ska vara där typ halv 3 eller nåt sånt. Inatt drömde jag en läskig dröm. Sen när jag vaknade och då kunde jag inte sluta gråta. Jag grät så mycket så att jag skakade. Usch det var inte kul. Aja nu ska vi inte tänka på det. Okej ska väll hoppa in i duschen nu. Vi hörs senare eller imorgon för mormor och mrofar har ingen data så vi hörs annars imorgon !

Peace.

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards