SofiaEriksson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sofia Eriksson - 27 oktober 2010 21:01

Hej ! Det är kommer förmodligen bli det sista inlägget för idag så jag ville bara säga godnatt allihopa och dröm sött :). Jag kommer inte gå och lägga mig än, det är alldeles för tidigt men om jag inte bloggar mer idag så ville jag bara säga godnatt :) ! Såå (för trejde gången haha) godnatt och dröm sött :)

Av Sofia Eriksson - 27 oktober 2010 19:59

Hej och ha ! (det sista till melissa). Jag hade rätt !! Det var inte vampire diaries idag utan det var imorgon precis som jaag sa !! Nu stress-duschade jag i onödan. Dumma melissa som lurar mig sådär ! Okej ville bara säga det haha :P. Hejdåå !! Och haa till melissa !!

Av Sofia Eriksson - 27 oktober 2010 18:18

Hejsan !! Nu har jag nyss kommit hem, eller ja för typ 5 minuter sen men det är nyligen. Jag ska berätta om min dag : Vaknade typ halv åtta och gick till skolan. Slutade halv ett men stannade i skolan typ en halvtimme. För det blev lite struligt vart vi skulle äta. Till slut gick jag, melissa och jessica till melissa för att hon skulle hämta sitt bankkort och hanna, pernlla och lidia stannade kvar i skolan. Sen typ tjugo i tre hade jag, MQ och jessica kommit till tuna park för vi hade tänkt äta där och det gjorde vi sen typ halv fyra kom pernilla och lidia dit. Dom hade vart i skolan med hanna tills hon började. Sen hann vi bara gå till skivlagret sen skulle lidia hem sen tio minuter senare gick pernilla hem. Jag, MQ och jessica stannade kvar tills typ halv sex sen gick vi till bussen och tog 19 bussen hem. Hahahahhahah det hände en verkligen suuper rolig grej på bussen ! Tänker ej berätta men det var verkligen kul ! Ja och massa andra roliga saker ! Jag älskar at vara med dem för dom säger alltid saker som får en att dö an garv xP Och det är ju självklart roligt att vara med pernilla och lidia med, och hanna men melissa och jessica är så korkade så dom är så ännu roligare :P, Hoppas ingen tar illa upp bara !! (asså av pernilla, lidia eller hanna). Haha :P. Aja men nu är jag hemma och melissa sa att det var idag som vampire diaries är och jag trodde det var imorgon ! Tur att hon sa till ! Mina föräldrar är inte hemma dom är på föräldra möte i skolan om gymnasiet. Egentligen ska jag plugga nu men jag slänger in ett inlägg för er läsares skull haha ;). Imorgon är det tema första dan och jag börjar 09.25 Vi ska kolla på ''läskiga''* filmer och lärarna (marianne kanske ingela) ska göra fruktsallad åt oss. Det där med läskiga filmer är för att det snart är halloween men dom kommer inte vara läskiga, lärarna vll inte att vi ska kolla på skräck haha :P Men vi kanske har tur så att det verkligen är skräck film :D Hoppas det ! Aja men nu ska jag väll ta och plugga så jag får ta det lungt innan vampire diaries :) Hejdåå !!

  

    

Ni två är så söta och roliga mina små änglar ;)   

Hej

Av Sofia Eriksson - 26 oktober 2010 20:27

Hej ! Just nu sitter jag i sängen med min data och kollar på simpsons. Det var inte ett avsnitt med twilight tema idag. Det kanske redan har vart, kommer inte ihåg :P. Jag fick inte kolla på stora tv:n för dät kollar mina föräldrar på nåt dåligt pogram. Men när det är desperate housewives ska jag kolla där ute. Åhh jag vill at mamma ska beställa desperate housewives säsong 6 tll mig men hon gör det inte förns det är lov :(( Vet inte varför. Aja men ska fortsätta kolla på simpsons. PS. Orkar inte fortsätta med headern idag så jag gör det imorgon, hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 26 oktober 2010 19:47

Hej ! Nu har jag fixat header ! Blev lite höst-tema ! :P. Fast det är inte heelt bra och klart ÄN. Jag orkar inte just nu + mina föräldrar har kommit hem (okej jag är instägd på mitt rum, men mamma kommer in hela tiden, okej inte hela tiden men hon kan liksom bara komma in närsomhelst, fast jag säger till henne att knacka först, ibland gör hon det men inte alltid, det är såååååå irriterande !) + och jag ska in i duschen om någon minut, ville bara säga det här om headern först för efter jag duschat ska jag kolla på 2 nya avsnitt från simpsons (tror ett av dom är twilight tema idag eller nästa vecka men även om det inte är det så ska jag kolla sen klockan nio är det desperate housewives sen cougar town ! Så hinner inte duscha förns nu, annars blir det för sent ! Och simpsons börjar om 10 min så måste verkligen skynda mig nu, hejdåååååååå !!!

Av Sofia Eriksson - 26 oktober 2010 19:09

Hej igen ! Nu har jag käkat lite :P Det var gott och jag känner mig gensat mycket piggare och min huvudvärk är 99% borta !! :D. Haha nu tittar jag på simpsons. Det är ett rätt kul avsnitt ! Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu.. Men då kan jag väll fråga en fråga ist : Finns det något ni vill se mer av i min blogg ?? Det kan vara vad somhelst. Bilder på nånting, annan header eller vad somhelst. Förutom att jag ska skriva mer inlägg för det gör jag redan så gott jag kan. Säg bara till ! Kommentera eller säg till mig i skolan eller vart ni nu träffar mig. Jag vill gärna veta så att jag kan förbättra min blogg så att jag kanske får mer läsare och ni som redan läser gillar min blogg lite mera ! När ni sagt/kommenterat så ska jag fixa det så gott och snabbt jag bara kan ! Aja men nu ska jag faktiskt försöka komma på något till en header faktiskt. Min är så tråkig. Ja vi får se vad det blir ! So longe !!

Av Sofia Eriksson - 26 oktober 2010 18:28

Tjabba !! Just nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på 16 and pregnant. Jag har inte inte i huvudet längre, det gick över när jag åt ett äpple :P. Kanske hade jag ont för att jag har inte ätit något sen hemkunskapen. Jag kanske borde ta att äta något snart.. Innan mamma och pappa åkte (dom åkte och handlade sen skulle dom nånstans eller tvärtom) lagade hon makaroner och köttbullar till mig. Men jag var inte hungrig nu. Haha mendans jag skriver kollar jag på 16 and pregnant och jag råkade skriva krysta på datan hahahha xP Fast jag skulle egentligen skriva ''nu'' xP. Hmmmm ska nog ta att käka nu för det är goott med köttbullar och makaroner ! Hejdåå !!

 Mumsigt ! (PS. bilden är tagen från google xP)   

Av Sofia Eriksson - 26 oktober 2010 17:23

Hej. Det här blir ett snabbt inlägg för jag har ont i huvudet. Idag har jag vart i skolan, och klockan tio åkte jag till tandläkaren. Dom fixa bara lite. Sen i hemkundkapen gjorde vi potatisgratäng och bacon, blev väl sådär. Jobbade med Ida. Sen kom bara hem och satte mig vid datan. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på tv, hejdå.

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards