SofiaEriksson

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sofia Eriksson - 7 november 2010 21:43

Hej. Ledsen för den dåliga uppdateringen. Men idag var ju sista dagebn på lovet. Så jag kommer blir bättre på att blogga. Idag vakande jag sen gjorde jag klart spanskan, sen spela jag the sims sen åkte vi till min kusin och morbror (lovisa och jonas). Kanske var där en timma/en och en halv timma. Lovisa har fått en liten guldhamster som heter Marina :P. Lovisa döpte henne och lovisa är åtta. Aja men då såg jag henne och lekte med henne lite sen fick hon gå in i buren igen för gimmi kom. Sen åkte vi hem och jag duschade, mamma gick till träningen och pappa åkte till lyan. Så jag var hemma ensam en liten stund. Sen satt jag vid datan, kolla på tv, spelade sims. Just nu så kollar jag på 2 ½ men. Sen ska jag kolla på scrubs sen ska jag gå och lägga mig eftersom vi börjar halv nio. Jag undra vad vi har :o. Ska kolla efteråt :P. Aja men ska fortsätta kolla nu, godnatt !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards