SofiaEriksson

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sofia Eriksson - 18 november 2010 18:26

Hejsan :D Just nu har jag precis pluggat klart ! Matte, engelska och spanska ! Känner mig rätt så duktig ;) Hade gjort svenskan men min skrivbok är inlämnad till Ingela så kunde ej göra den. Hoppas jag får tbx den imorgon så att jag kan göra den över helgen ! Usch idag på halv svenskan var vi tvungna att prata inför alla... Och sååklart var jag först av alla.... (jag har börjat få en massa otur just nu !) och sååklart hade jag glömt att skriva ngt... Men jag ville inte säga till Kersti att jag inte hade gjort det och (o)turligt nog hade jag författarporträttet till helsvenskan precis framför mig så jag ställde mig upp gick dit man skulle stå och pratade i ca 8 minuter om Robert Louise Stevenson (författaren till bl.a skattkammarön) -.-'' Och inte nog med det man skulle bara stå är framme och prata i 3-5 minuter och jag stod i ca 8 minuter... Snacka om otursdag asså. Men när jag fråga kersti sa hon att det var bara bra men jag vet inte... Aja det är över iaf, nu behöver jag inte göra det igen (än). MEN nästa gång tänker jag göra det i tid !.. Aja men sen gick dan på som vanligt sen kom jag hem åt mat kollade på tv och nu har jag pluggat klart för idag och bloggar lite. Och såklart väntar på att Vampire Diaries ska börja ! (Skulle  inte förvåna mig om tv:n sluta fungera precis när det ska börja och börjar fungera igen typ 1 min innan det är slut -.-'') . Aja nu ska man inte vara sur haha ;) Mycket kul har ju faktiskt hänt idag oxå ! Aja men nu ska jag göra annat på min älskade data !! Hejdåå !!

  

Det här är Robert Louis Stevenson, mannen jag stod och prata om i 8 minuter...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards