SofiaEriksson

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Sofia Eriksson - 22 november 2010 18:29

Hej ! Usch jag kollade på ett avsnitt av ''Pretty Little Liars'' nyss. Det är nån serie som jessica visat mig ! Jag lovade att jag skulle kolla på hela avsnittet och det gjordde jag och det sög. Okej men nu ska jag plugga ! Plugga hela natten lång, ao aoaoaoao, för jag ska plugga hela natten lång, tills jag klarar det, aoaoaoaoao. Haha :P. Okej men hörs efter pluggningen ! Nu ska jag bli en riktig plugghäst ;)



                      

                                            

Av Sofia Eriksson - 22 november 2010 15:33

Hej ! Just nu har jag precis kommit hem från skolan och melissa och jessica sitter här bredvid mig och är som dom är - knäppa alltså ;). Usch vi fick tillbaka geografi provet idag och 2 st hade VG, 9 st hade G och 17 st hade IG ! Occhhh giissa vad jag fick ??? Jo IG ! Eller ja G- kan man säga för jag hade bara 4 fel. Och jag kan dom redan så det var bara slavrfel men på fredag ska man göra det man hade fel på så jag vet att jag kommer få G. För mina fel va : råkade skriva Medelhavet ist för Atlanten, skrev Uruguay och Peru på varandras platser, asså skrev peru där uruguay skulle vara och tvärtom och det sista felet va att jag skrev ett annat land fel. Okej det var det. Och melissa är fett joobbig ! Okej nu ska jag gå och jessica ska spela lite musik hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards