SofiaEriksson

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sofia Eriksson - 16 november 2010 18:58

Idag har jag vart i skolan och kom hem ca halv 5 - 5. Här är min dag : vakna i tid, kom i tid, hade 3 lektioner sen åkte ner till stan med melissa, madde, jessica, pernilla, lidia och michaela. Åt på mcdonalds, jag tog en McChicken meny som vanligt, dom andra kommer jag inte ihåg. Aja men sen åkte vi tillbaka till skolan och hade svenska. Sen under svenskan hade vi flour skjölning. Sen hade vi mindre än en kvart hemkunskap. För vi skulle till munktell på en gymnasie grej. Man gick runt och kolla på olika indelningar (asså typ natur vetenskap, bygge eller ekonomi m.m.) Det var kul fast lite jobbigt. Jag fick med mig en del papper hem och en jojo haha :P. Aja men medans vi var där blev julia, michaela och madde sminkade och fixade :D. Det var på avdeliningden styling. Och några killar blev sminkade oxå ;P. Aja men sen åkte vi hem, när vi nyss kommit ut ur munktell så letade jag efter min mobil och kunde inte hitta den. Hanna skulle ringa den men det kom inte fram bara den där abonenten du söker kan inte nå för tillfället skiten bara. Jag fick allvarligt PANIK ! Sen hittade jag den i min byxficka.... Smart va xP. Aja men sen kom jag hem och har ätit och kollat på tv. Och nu sitter jag här och ska bara skriva klart det här sen gå på toa för jag håller på att kissa på mig sen ska jag plugga så hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards