SofiaEriksson

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Sofia Eriksson - 12 november 2010 21:29

Hej igen ! Jag kom på att jag glömde säga att jag, mamma och pappa var i elgiganten igår för dom skulle köpa dammsugarpåsar ch ja gillar att åka till elgigianten så jag följde med. Jag kollade på några musar (eller möss vad man nu säger till datamus) och jag köpte en ! Det är med sladd och den var rätt billig så jag köpte den ! Jag tycker inte det spelar så stor roll om det är med eller utan sladd. Och om jag ångarr mig kan jag bara köpa en utan sladd. Och om jag sätter mig vid datan och börjar hålla på med den så använder jag musplattan aoutomatiskt för jag har blivit van med den xP. Okej skulle bara säga det hejdåå !!



  

Det här är min nya mus :P Okej hejdåå !! 

Av Sofia Eriksson - 12 november 2010 20:40

Hejhej !! Ledsen för den dåliga uppdateringen men det har vart rätt mycket i skolan. Prov och läxor och läsa bok m.m Igår var jag i skolan. Hade ju hälsa. Var på friskis och svettis och hade nån ''dans träning''. Asså man tränade inte på någon dans utan man tränade men man dansade (typ 80-tal, michael jackson, lady gaga m.m.) aa men man dansade ist för typ armhävningar och push up och sånt. Det varf faktiskt jätte kul ! Jag, melissa och jessica ska faktiskt gå dit fler gånger. Det är på södagar klockan halv fyra till typ halv fem eller vad det nu var. Men vi kan inte gå nu på söndag eftersom då ska typ alla släktingar komma och fira mig :D. Så vi ska gå söndagen efter det. Jag tror och hoppas att det ska blir kul ! Aa sen slutade ju typ fyra och då gick vi hem. Sen idag vaknade någongång, gick till skolan, hade SO.prov direkt på morgonern. Det gick väl sådär. Men som tur va så va det inget viktigt prov men ändå ett prov. Jag råkade skriva Peru på Uruguay's plats ovh tvärtom smart som man är xP. Och sen skrev jag medelhavet ist för atlanten på de 3 världshaven xP. Är man smart eller vad ?? Aja men sen hade vi nån lektion sen spanska och jag fick 28/30 p på läxförhöret :D. Sista timmen så hade vi musik (ett av mina favorit ämnen) och då när gittaren slutadde men inte keyboarden gick jag som vanligt ner till jessica och perbilla. Men perilla höll på med trummor så jag gick in och lyssnade på henne. Hon var riktigt bra faktidkt ! Hon fick mvg på det. Och sen efetr hon spelat upp spelae jag lite (asså inte seriöst utan bara lite av det hon spelade) och gissa vad ?? XP Jag har fått g i trummor nu hahahha xP. Jag är ju så duktig ;) Hahha :P. Aja men sen kom jag hem 5. Sen har jag bara kollat på tv, spelat data. Och nu så kollar jag på Bean den totala katastrof filmen :P. Jag har sett många gåner men den är rätt rolig :P. Haha han är så trög xP. Efetr filmen får vi se vad jag ska göra. Kan stanna uppe länge eftersom nu är det helg ! Imorogn ska jag typ klockan sex gå ut och äta med min syrra, mamma och pappa. Vi ska fira att jag fyller. För vi kan ju inte gå ut och äta på en måndag när alla går i skolan och jobbar ?? Aja men ska gå och göra nåt nu för filmen är slut nu så hejdåå, får se om jag lägger in nåt inlägg senare men jag lovar att det kommer minst 1 imorogn innan jag går ut och äter !! Hejdå eller godnatt !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards