SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Sofia Eriksson - 9 november 2010 20:34

Hej !! Ska jag berätta om min dag ?? Jag gör det ! Ställde klockan på halv 7, gick upp kvart över sju :P. Fixade mig, små stressade till skolan, kom typ 5 min innan vi började, va i skolan sen sista timmen vare hemkunskap !! Vi gjorde pannkakor/plättar + egen jordgubbssylt !! Deet var faktiskt kul ! Jag jobbade med Emma. Vi tänkte göra pannkakor men vi hade bara plätt stekpanna så vi gjorde plättar. Första satsen blev iinte så bra men andra blev det ! :D. Sen sylten blev typ som.. inte som sylt utan typ som nåhgot annant kommer inte på vad det heter just nu.  Aja men sen sluta vi så jag, jessica, madde och qui gick hem tsm. När vi stod på min gård så snackade vi och allt, hade det lite kul ;). Vi stod typ ute i snön (som det är maaaasssooor av) i 20 minute och bara snacka (y ! Vet inte varför vi inte gick in eller nåt men vi hade det trevligt (okej jag vet, jag tjatar om det ;)). Aja men sen gick vi skilda vägar och direkt när jag kom hem sprang jag n på toan för jag höll på att kissa på mig xP. Sen satt jag vid tv:n och lite data sen så åt vi (kött, potatis, bearneise sås) sen pluggade jag SO. Såå nu kan jag den :D:D Hoppas jag kommer ihåg en tills på fredag, men jah ska ju såklart plugga onsdag, torsdag med. Dt är inte så svårt faktikt. Aja men vi har 2 prov den här veckan (engelsa imorgon sen so på fredag) + 2 läxor !! Ena läxan ska man läsa en bok och skriva om den. Och det tills på tisdag !! Asså man ska skriva 5 uppdelningar och 2 ska man göra tills på tisag nästa vecka !!! Den läraren vi har dåär typ en lärare men inte än utan hon pluggar till det och hon is not so good ! Aja men sen anda läxan är oxå tills på tisag. Men den är lite enklare ! Man ska ta kort på sitt rum sen städa det jätte noggrant och sen ta kort på det efteråt och visa för annika (min hemkunskap lärare). Aa och läxan är till hemkundkapen. Som ni kanske fatta. Aa det ska vi gööra ! Massooor, snacka nyss i tele med min syrra och då sa jag att vi hade 2 prov den här veckan och vet ni vad hon sa då ??? : Det är ingenting ! Jag bara : jooo det är jobbigt men sen sa hon : jag har 5 prov den här veckan och då hade jag inget att säga så jag sa bara ooojjj hahahha xP. Aa men efter pluggningen snackade jag i tele med min syrra (ni sder liite av det vi snackade om där uppe), sen duschade jag och nu sitter jag här och väntar på att desperate housewives ska börja ! Det ska bli ett bra avsnitt idag ! Och sen cougar town. Och så börjar jag ju typ nästan halv tio imorgon så nu är det bra ! Fram tills eng. provet är.... Sen blir det bra igen ! :D. Jag tror inte vi ska käka ute imorgon efter skolan. Jag har inte så mycket pengar än (säger än för jag kommer få mer när jag fyller om 6 (!!) dagar :P), och lite andra anledningar. Okej men ska dra dh börjar om nån minut nuu !!! Hejdåå !!

  

Myycket snö idag ! Hoppas det håller tills min födelsedag !!

Av Sofia Eriksson - 9 november 2010 20:34

Hej !! Ska jag berätta om min dag ?? Jag gör det ! Ställde klockan på halv 7, gick upp kvart över sju :P. Fixade mig, små stressade till skolan, kom typ 5 min innan vi började, va i skolan sen sista timmen vare hemkunskap !! Vi gjorde pannkakor/plättar + egen jordgubbssylt !! Deet var faktiskt kul ! Jag jobbade med Emma. Vi tänkte göra pannkakor men vi hade bara plätt stekpanna så vi gjorde plättar. Första satsen blev iinte så bra men andra blev det ! :D. Sen sylten blev typ som.. inte som sylt utan typ som nåhgot annant kommer inte på vad det heter just nu.  Aja men sen sluta vi så jag, jessica, madde och qui gick hem tsm. När vi stod på min gård så snackade vi och allt, hade det lite kul ;). Vi stod typ ute i snön (som det är maaaasssooor av) i 20 minute och bara snacka (y ! Vet inte varför vi inte gick in eller nåt men vi hade det trevligt (okej jag vet, jag tjatar om det ;)). Aja men sen gick vi skilda vägar och direkt när jag kom hem sprang jag n på toan för jag höll på att kissa på mig xP. Sen satt jag vid tv:n och lite data sen så åt vi (kött, potatis, bearneise sås) sen pluggade jag SO. Såå nu kan jag den :D:D Hoppas jag kommer ihåg en tills på fredag, men jah ska ju såklart plugga onsdag, torsdag med. Dt är inte så svårt faktikt. Aja men vi har 2 prov den här veckan (engelsa imorgon sen so på fredag) + 2 läxor !! Ena läxan ska man läsa en bok och skriva om den. Och det tills på tisdag !! Asså man ska skriva 5 uppdelningar och 2 ska man göra tills på tisag nästa vecka !!! Den läraren vi har dåär typ en lärare men inte än utan hon pluggar till det och hon is not so good ! Aja men sen anda läxan är oxå tills på tisag. Men den är lite enklare ! Man ska ta kort på sitt rum sen städa det jätte noggrant och sen ta kort på det efteråt och visa för annika (min hemkunskap lärare). Aa och läxan är till hemkundkapen. Som ni kanske fatta. Aa det ska vi gööra ! Massooor, snacka nyss i tele med min syrra och då sa jag att vi hade 2 prov den här veckan och vet ni vad hon sa då ??? : Det är ingenting ! Jag bara : jooo det är jobbigt men sen sa hon : jag har 5 prov den här veckan och då hade jag inget att säga så jag sa bara ooojjj hahahha xP. Aa men efter pluggningen snackade jag i tele med min syrra (ni sder liite av det vi snackade om där uppe), sen duschade jag och nu sitter jag här och väntar på att desperate housewives ska börja ! Det ska bli ett bra avsnitt idag ! Och sen cougar town. Och så börjar jag ju typ nästan halv tio imorgon så nu är det bra ! Fram tills eng. provet är.... Sen blir det bra igen ! :D. Jag tror inte vi ska käka ute imorgon efter skolan. Jag har inte så mycket pengar än (säger än för jag kommer få mer när jag fyller om 6 (!!) dagar :P), och lite andra anledningar. Okej men ska dra dh börjar om nån minut nuu !!! Hejdåå !!

  

Myycket snö idag ! Hoppas det håller tills min födelsedag !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards