SofiaEriksson

Alla inlägg den 24 november 2010

Hej

Av Sofia Eriksson - 24 november 2010 20:55

Hej. Jag har nyss tittat klart på Bones, jag brukar kolla på det ibland, fast det är inte bra varje gång men den här gången var det det ! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Imorgon ska jag iaf äta frukost på mc med qui, jessica, melissa, michaela, pernilla och madde och lidia tror jag :D. Det ska bli gott, har inte ätit frukost där på jätte länge ! Sen har vi boule (ni vet man kastar en liten svart eller vit boll och sen har man större bollar och ska försöka hamna så nära den lilla bollen som möjligt), i munktell är det (påminelse till mig (och alla andra som har boule imorogn) ta med 10 kr !!). Sen förut smsade jag med michaela och då frågade hon vad jag gjorde jag kolla på tv sen frågade jag vad hon gjorde då sa hon plugga till matte preovet och då frågade jag när det var och det är imorogn !! Och jag hade heltglömt bort det !! Smart... Aja men jag kan det mesta så jag tror jag kommer få ett G iaf. Aja men nu ska jag hålla på med datan, godnatt !


  

Om ni märkt det så har jag fördökt börja ha mer bilder men ibland är det svårt för jag har typ inga bilder som jag själv tagit på den här datan, alla är på den andra men i helgen ska jag föra över dom till den här, jag lovar ! Eller kankse tidiagre när jag har tid och inte är för trött, (jag vet det tar inte så lång tid men ändå :P).

Av Sofia Eriksson - 24 november 2010 14:24

Hej ! Usch vad trött jag är.. Har vart det hela veckan.. Tror jag är skoltrött, ja det äe jag men vad ska man göra för att få bra betyg så man får ett bra jobb ?? Aja men Idag var en skön dag, slutade halv 1 och kom hem 20 i 2 :P. Satt kvar i skolan med hanna, jessica, madde, pernilla och qui ! Och sen kom lidia :P. Aja men oekar faktiskt inte blogga mer just nu men kommer ett inlägg senae ! Hejdå !

  

Av Sofia Eriksson - 24 november 2010 08:46

Tja ! Nu kollar jag på Jim's Värld. Fast det är ett ganska gammalt avsnitt. Skolan börjar om typ en halvtimma och jag sitter i pyamas haha :P. Det blev ingen dusching för mig, jag orkade inte haha :P. + Jag duschade för inte så länge sen, i förr igår och det är inte bra att duscha varje dag. Det förstör håret det vet jag men jag brukar duscha varje dag ändå både för min mamma tvingar mig (XP) och för mitt hår blir lite fettigt lätt men idag är det inte det ! Det var skönt. :P. Okej men nu så måste jag gå och klä på mig så jag hinner till skolan sen är det SO. Okej hejdå !

  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards