SofiaEriksson

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sofia Eriksson - 14 november 2010 21:10

Hej ! Idag har ju alla släktingar kommit och firat mig ! Det var kul, men jag vaknade typ 10 och direkt så städade jag mitt rum xP. Det var tråkigt ! Aja men halv 1 kom min syrra och farmor och Tea hit. Jag fick 130 kr i present av min famor och ett vitt linne med tryck på av min syster. Sen typ halv 2 kom min faster. Av henne fick jag typ 250 kr. Sen kvart i 2 eller nåt sånt kom min kusin lovisa och morbror jonas. Av dom fick jag ett kort av lovisa och 200 kr av dom båda. Sen 2 kom min mormor och morfar hit och av dom fick jag 600 kr. Sen typ halv 3 kom min morbror mats hit och av honom fick jag typ 200 kr ;). Så det jag fick var : 1 linne och ca 1500 kr :D. Och min syrra var den senatse som gick. Hon gick kvart i 8. Sen duschade jag och kollade på 1 ½ avsnitt av how i met your mother. Sen snackade jag i tele med jessica i kanske en kvart. Och nu sitter jag här och bloggar. Men det har verkligen vart en jätte kul dag ! Mycket prat och skratt haha ;). Faast det är ju inte min födelsedag än utan iorgon är ju den ! Och guud vad mycket läxor i har ! o.0 Sen imrogn börjar halv 9 och sen en kvart innan vi slutar ska jag i 45 min ha ett ''hälsosamtal''. Asså dom kollar vikt, längd, syn och ryggraden. Kul ?? Naa. Okej men ska göra annat nuu så godnatt hörs imorgn !!

Av Sofia Eriksson - 14 november 2010 12:35

Hej och godmorogon ! Snart kommer alla mina gäster och vi ska fira MIG :D:D Okej kan inte blogga mer nu, bloggar när alla har gått okej ?? Okej. Hejdåå och grtaiis till mig (i förskott :P)

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards