SofiaEriksson

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sofia Eriksson - 25 november 2010 18:25

Kollar på Navy CIS med pappa just nu. Kom hem för ca 2 timmar sen kanske. Dagen började med att jag och jessica gick till mc och mötte pernilla, madde, michela, qui, amanda och ida ! Och lidia kom senare. Jag åt en choklad muffins och drack Oboy ! Det var faktiskt rätt gott :P. Fast jag orkade bara äta lite mer än halva. Den var ganska mättande, fast god :P Sen spelade vi boule, det gick sådär och var lite kul men inte så mycket. Sen hade vi matte prov och det gick sådär.. Kommer inte få mer än G iaf. Slutade kvart i fyra och stannade kvar i skolan en liten stund (det är konstigt alla frågar varför vi gör det men av minst 2 anledningar : 1. Jessica är långsam ;) och 2. det är faktiskt rätt skönt). Aja men när jag kom hem käkade jag och mamma sen har jag bara kollat på tv och nu håller jag på med datan. Senaare ska jag plugga eftersom jag har spanska glosor och so prov imorgon. Hmm skönt med att det snart är helg :). Fast på lördagen ska jag vara på katthemmet klockan 8 på morgonen och sen ska jag och mamma till julmarknaden på stan. :P. Sen på söndagen ska jag sova så länhe jag vill ! Sen är det måndag igen... Nu ska jag kolla vidare, hörs senare !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards