SofiaEriksson

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Sofia Eriksson - 15 november 2010 21:24

Hej ! Just nu har jag precis duschat och satt på mig min nya pyamas :D Och snackar i telefon med jessica. Nu måste jag koncentrera mig på vad hon säger så godnatt !

Av Sofia Eriksson - 15 november 2010 19:34

Hej ! Just nu har jag precis spelat lite the sims 3 och nu ska jag plugga ! Lite svenska faktiskt, ska ju vara klart imorogn hehe..... Gud vad dålig läraren i svenskan är ! Tur att vi bara har henne tills jul. Ingela eller vad fan hon nu hette. Jo ingela vare. Hon är nån sån som pluggar till att bli lärare. Aja men nu ska man läsa lite och skriva lite loggar ! (Och boken suuger) Hejdåå !!

  

Tips om du gillar tråkiga böker då kan du läsa den ! Annars neej !

Av Sofia Eriksson - 15 november 2010 15:43

Hej :D Nu har jag precis kommit hem från skolan ! Det har faktiskt varit en bra dag ! Många gratulationer från nästan alla :P Älskar att fylla år ;). Just ja och imrose väckte mina föräldrar mig klockan 6 på morgonen och sjöng och gav mig ett paket ! Det var en jätte fin pyamas ! Och jag behövde verkligen en, jag har typ bara gamla och fula :P Och igår fick jag lots of money så jag kan köpa vad jag vill ! Vet inte vad jag vill ha än.... Eller kanske.... Aja men som sagt kom nyss hem och nu väntar jag på att jessica ska komma. Melissa kommer inte eftersom hon inte var i skolan idag, för hon hade huvudvärk den tröga idioten. Det var väl hennes hjärna som gav upp mot alla försök att vara smart ;P. Aja men nu så måste jag verkligen gå på toaa :D Såå hejdåå !! PS. Det är min födelsedag idag ;D

Av Sofia Eriksson - 15 november 2010 08:15

                                          Tidsintällt inlägg

Wihooo idag är jag glad !! Idag fyller jag 14 år !! :D Grattis till mig haha ;D. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, vi får se :D Ville bara säga grattis till mig och ha en bra dag ! :P Hejdåå :)                  



         

Av Sofia Eriksson - 15 november 2010 07:57

Hej alla glada :D Idag är det min födelsedag :D:D:D Tack alla som redan sagt grattis och tack till alla som kommer göra det ;P Nu måste jag draa men hejdå och grattis till mig xP

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards