SofiaEriksson

Alla inlägg den 10 november 2010

Hej

Av Sofia Eriksson - 10 november 2010 18:38

Hej.. Jag har precis pluggat lite så jag är lte trött. Pluggade först SO (jag kan nästan hela nu) och sen spanska (kan ingenting !!). Spanskan är så svår. Ibland. Just jag glömde berätta om ngelska provet som vi hade idag ! Gick sådär, var lite svårt. På en grej skulle man leta efter ord som passade in i meningarna från en annnan text asså bar orden inte meningar ?? Det var jätte svårt ! Sen fanns det en ''C-sida'' och om man bara svarade lite på den, men inte hela så var det svårare att få G ?? Hur knäppt är inte det ?? Usch, jag blev så förbannad på Kersti när jag fick höra det från pernilla. Eftersom det är as dåligt och för hon sa ingeting utan det var pernilla som hade frågat efter provet ?? Ibladn hatar jag Kersti, hon gör alltid så konstiga och svåra prov ! Medans jag och pernilla väntade på att jessica skulle bli kvar stod vi utanför dörren och typ sa hur dålig kersti var på att göra prov för dom är så konstiga så efter typ 5 min så kom jag på att hon kanske kunde höra oss och jag tror hon gjorde det för jag pratade med jessica efteråt och då gav hon mig typ sura blickar och när jag små pratade med henne sa hpn typ bara mm eller hmm ?? Konstiga lärare man har då.. Aja blir bara irriterad att prata om det xP. Nu ska jag lägga in lite filmtips och sen kanske läsa boken vi har i svenksan. Okej hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 10 november 2010 14:01

Hej !! Jag kom hem för typ en timme/45 min sen. När jag precis hade kommit hem så släppte jag ut busan, först ville hon inte gå ut då tänkte jag stänga dörren så att vi kunde gå in men sen så sprang hon ut så att då var hon ute i kanske 20 minuter. Sen ko hon in. Sen gick jag på toa efter det så bedde jag 2 mackor och värmde lite choklad och satte mig framför tv:n så jag en liten mysstund för mig själv ;D. Det var mysigt så nu mår jag bättre, varm och mätt :P. Åh just ja innan jag gick in så när jag kom från skolan så byggde jag en typ 30 cm stor (eller liten hur man nu tänker) snögubbe :P Haha den blev jätte snygg ;). Jag kan tyvärr inte lägga in nån bild för jag har inte fixat så att man kan lägga in bilder från mobilen in på datan än. Men jag ska göra det snart när jag har tid. Okej men ska göra något ngt annat nu så hejdåååå !!

                                         

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards