SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sofia Eriksson - 17 november 2010 21:02

Ja hej ! Nu har jag lite snabbt fixat om lite på headern. Bytte från en höst bild till en vinter bild för för mig så känns det nu mer som vinter än höst. Okej nu ska jag tömma kattlådan hejdå xP

Ps. Jag vet bilden suger + det ser konstigt ut men orkar inte bry mig haha xP Kankse fixar nån gång !

  

Och det här var typ den enda som passade, alla andra var typ för små eller smala. Och inte lika fina snöbilder heller ! Okej hejdå !

Av Sofia Eriksson - 17 november 2010 19:29

Hej ! Egentligen skulle jag skriva ett inlägg igår kväll men jag hann inte för mamma kom ut till vardagsrummet. Ska berätta om min gårdag + idag. Igår : Efter senatse inlägget så hade jag pluggat sen duschade jag och 3 min innan nio så hade jag duschat klart och satte mig framför tv:n och kollade på desperate housewives :D Det var ett jättebra avsnitt ! Och under reklamerna tänkte jag skriva ett inlägg men då kom mamma in så då kunde jag inte. Men efter dh så Det var första gången vi kommkit försent till so:n och det var bara typ 5 minuter och då börjar han skälla på oss ?? Asså alla kommer försent ibland, man kan inte komma i tid varje jävla gång ?! Asså okej killarna hade kommit försent några dagar i rad men vafan det var FÖRSTA gången för mig och jessica och han blev fett arf och skällde på oss ?!?! Aja nu pratar vi om nästa lektion för jag börjar bli irriterad igen. Efter so:n så ahde vi engelska, det var rätt tråkigt. Men jag fick sitta med jessica så det var väll lite roligare då :P Aja men sen var det slut och då så hade vi spanska. Det var en fett bra lektion idag ! Först när vi kom in så skulle vi skriva ner det vi har på provet och det tof typ 5 min sen så lyssnade vi på en låt. Sen lyssnade vi på den 2 ggr till ;) och sen så hade sa madde (vår spanska lärare) att vi skulle få smaka nachos och guacamole och det var fett gott !! Så vi käkade upp allt och sen så kollade vi på en film om Mexico men det var og inte alla som kolla och sen när filmen var slut (den var typ bara 10, 20 minuter) aja men när den var slut så slutade vi ! Och sen var det lunch men åt bara en macka för det var äcklig mat. Sen gick jag med jessica och melissa hem till mig för jag skulle hämta pengar. Sen gicj vi ner på stan och gick runt nån timme. Sen gick vi och fikade inne på smak :D. Jag tog en fanta och kladdkaka, melissa tog en fanta och nån paj/kaka och jessica tog en persiko-iste med nån cheesecake. Jag tyckte det var jätte gott ! Som vanligt ;P. Och sen satt vi en liten stund där och sen så gick vi till bibblan. Vi var där en stund sen gick vi hem. Jag kom hem klockan sex och vi slutade halv ett ! Så vi var ute länge ! Men det har varit en jätte rolig dag speciellt med melissa och jessica ! Tack för dagen :D. Vi har gått och kollat, pratat och skrattat jätte mycket !! Aja men sen när jag kom hem satte jga mig bara vid tv:n för jag var så trött och nu sitter jag med laptopen i knäet i vardagsrummet :P. Ska väll plugga lite senare. Jaa nu så ska jag göra lite annat så hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards