SofiaEriksson

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Sofia Eriksson - 29 november 2010 20:41

Hej ! Ledsen för den inte så bra-iga uppdaterungen. Men v har 3 prov den häe veckan och man får bara ha 2 !! Feeeeeeett fusk asså ! Okej men isdag har jag varit med melissa och jessica efter skolan tills halv 6 då gik dom till hemspråk och jag gick ut med gimmi. I skolan hade vi prov sista timmen i so. Jag tror faktiskt allvarligt att det gick ganska bra. Skrev 3 sidor :P Plugghäst här vaa ?? ;). Men ända sen jaf fick IG i so så kom jag på att jag behöver plugga mer så nu gör jag det ! Har redan pluggat idag :D. Och jag fick ju göra omprov frå förra so provet som  jag skrev om och vi fick tibx idag och jag klarade det :D. Men asså jag fattar nte riktigt vad min klass håller på med ?? 9 fick G, 2 fick VG, 17 fick IG och på omprovet fick 3 st G (på OMPROV) av 17 st ! Jag, Anton H och ngn mer klarade sig. Och jag är lite nervös och kommer vara det hela veckan för den här veckan kommer alla IG varningar skickas hem.. Egentligen skulle man få dom förra veckan men dom skjöt upp det till den här. Men jag tror faktikt inte jag har Ig i nåt. Jag är nöjd bara jag får G i allt. Fast gärna MVG ;). Okej men ska dra seees !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards