SofiaEriksson

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sofia Eriksson - 13 november 2010 16:37

Hej ! Här kommer inlägget jag lovade. Men det blir ett snabbt inlägg bara. Snart kommer min syrra men inte än. Sen senatse inlägget bakade vi klart bullarna (dom blev jätte goda !) sen spelade jag the sims sen kollade jag på tv ch höll på med datan sen för typ en halvtimma/fyrtiofem min sen kom min faster en stund sen gick hon då gick jag in och duscha och sen valde jag kläder och nu sitter jag här. Okej hinner inte bogga mer nu men jag bloggar efter att jag kommit hem så hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 13 november 2010 11:47

Godmorogn ! Just nu har jag varit vaken i 1 ½ timma kanske och jag och mamma håller på att baka :D ! Kanelbullar !! Mums ! Just nu jäser den så då passar jag på att blogga lite ;). Idag ska min syrra komma typ 5 för 6 ska vi och äta på tingsgården. En liten födelsedags middag för mig ;D. Sen imorogn kommer alla vid typ 2. Längtar !! Eller ja vem skulle inte göra det ?? Okej men ska forttsätta nu så hejdå !! Jag bloggar sen igen innan min syrra kommer ! Lovar ! Hejdåå

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards