SofiaEriksson

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sofia Eriksson - 1 december 2010 22:04

Hej ! Snart ska jag gå och lägga mig och sova. Jag ska upp klockan 07.00 :o. Haha och vi börjar typ 20 över 9 :P. Men jag ska vara hos jessica klockan kvart över 8 och sen ska vi möta alla vid mc halv 9 och sen ska vi vara i bowling hallen när vi börjar. Uh jag är rätt trött, sitter här och typ somnar :P. Aja men ska väl ta och göra i ordning mig för att sova ! Godnatt :)


PS. Till jessica : jag ringer dig imorgon bitti !

PS.2 Till alla som har bowling : Ta med 20 kr !


                     

Av Sofia Eriksson - 1 december 2010 18:20

Hej ! Ledsen att jag inte har bloggat idag men jag har inte kunnat förns nu. Kollar på Navy CIS nu men det är reklam. Idag slutade vi ju halv 1 och jag, Melissa, Becca, Jessica, Michaela och Qui stack ner på stan :). Vi åt på Subway och det var faktiskt länge sen vi åt där, eller ja inte nu längre :P. Aa men det var jätte gott som vanligt och sen gick vi på stan till typ kvart i fyra och jag var hemma fyra. Och jag mötte en viss person med en annan viss person på vägen hem ;) Säger inga namn men hihi, olala säger jag bara ;). Okej men nog om det. Imorgon är det första gången på 1000 år vi inte har någon läxa eller nåt prov/omprov och det är skönt ! Eller jag tror det var länge sen vi inte hade det, men det känns som det iaf. Innan jag kollade på Nac´vy CIS så pluggade jag spanska ! Känner mig lite duktig ;). Men det har varit en jätte rolig dag idag, tack alla för dagen ! Synd att Pernilla var sjuk idag :( Hon hade tydligen feber. Men pernilla : Krya !! :D


Vet ni vad jag kom på idag ?? Det är ''bara'' 22 dagar kvar tills vi slutar skolan och 22 dagar kvar till cabaren och 22 dagar kvar tills vi får våra första betyg och 24 dagar kvar till julafton och 25 dagar kvar tills juldagen :D Längtar såå mycket (förutom till betygen, uschhhhh) !! Just ja på tal om betyg idag fick man prata med Mats om vart man ligger i betygen i SO och jag har G + :D. Fast man kan ju hinna plugga upp sig eller vad det nu heter innan betygen kommer troor jag. Okej men ska dra hejdåå !!

PS, till pernilla : eftersom du var sjuk ville du ju veta vad du missade så här kommer det (orkar inte messa det xP) : Vi hade ju SO första lektionen och då fick började vi med ett papper som hette typ städer förr och städer nu eller nåt sånt för vi ska börja med städer eller nåt nu i SOn men det är fortfarande geografi. Sen fick vi reda på vad vi fick på proet vi hade i måndags. (jag fick VG - :D, stör mig lite över minuset :P). Sen fick man prata med mats vart man ligger i betygen. Sen nästa lektion så hade vi ju engelska, vi gjorde ingenting bara läste A School In NY. Sen spanskan så pratade vi bara om provet på fredag och gick igenom det man skulle kunna, men inte allt. Aa och sen slutade vi ju. Och om du kommer imorgon så ska jag, jessica, qui, michaela och kanske melissa och mi-jill äta frukost på MC eftersom vi ska bowla (Ta med 20 kr då). Okej det var det. Messa mig om det är nåt !


PS.2., till jessica : Glöm inte att vi ska äta fruksost imorogn bitti ! Jag ringer dig ikväll eller imorogn bitti men om det är nåt ring mig.


Okej hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards