SofiaEriksson

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sofia Eriksson - 4 december 2010 20:07

Hej ! Ledsen att jag inte bloggat idag men har inte hunnit. Jag mår bättre idag, har inte ont i halsen men är snuvig och hostar. Idag vakna jag halv 10 sen duscha jag och gjorde mig i ordning sen gick jag och mamma ner på stan för vi skulle köpa julklapp till min kusin lovisa. Vi hittade 2 st, pyssel grejer som hon öndkade sig. Och medans vi var på åhlens så såg jag Eclipse dvd så jag köpte den :P. Fast jag köpte inte bara dvd:n utan Limited Box Edition. Med 40 min från twilight eventet (som jessica va på) i stockholm och Bellas förlovnings ring m.m Aa och sen efter typ 1 ½ timma så fikade vi på smak, jag åt kladdkakan igen och drack fanta och mamma tog en pepparkaks tårta och en cappucino. Sen efter en halvtimma där ungefär så gick vi till bion och köpte 3 biljetter till Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 ! Och en halvtimma innan filmen började kom pappa. Och den var faktiskt jätte bra ! Aa och sen efter det gick vi direkt hem och tio över 6 så var den Kung Fu Panda på tv så vi kollade på den och den är rolig, jag har sett den förut. Och nu har den slutat och nu ska jag kolla på eclipse :D. Haha 3 olika filmer, 1 på bio, 1 på tv och 1 på dvd :P. Och 1 jag såg för första gången (Harry Potter), 1 jag sett 2 ggr (snart)(eclipse) och 1 jag har sett 3 gånger (Kung u Panda) :P. Aja men ska kolla nu tänkte bara slänga in ett litet inlägg ! Okej hörs sen !


                 

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards