SofiaEriksson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sofia Eriksson - 8 december 2010 21:29

Hej ! Nu har jag gjort massoor idag ! Jag har klippt mig ! Blev lugg ändå, kan inte fixa den där frisyren än pga några anledningar, orkar inte skriva om dom. Men ska senare. <sen har jag pluggat, i timmar ! Matte och svenska. Och jag är inte klar med läslogg 4 eller 5 eller omdömet ! Och det ska vara klart tills imorogn ! Nån som har skattkammarön och är klar med 4 och 5 ?? Det är inte så att ajg inte orkar skriva men jag fattar inte, det är det. Dumma svenska, dumma skattkammarön, dumma robert louis stevenson (författaren till skattkammaörn), dumma ingela (vår lärare i det), dumma läsloggar, dumma allt ! Ska fortsätta plugga sernare eller imroogn innan svenskan. Vilket inte blir så lätt. Såå skönt att vi snart halr lov ! 2 veckor kvar exakt idag faktiskt. Allstå den 22 dec. 2 dagar innan julafton. Det där med första betgen är inte så nervöst längre för jag vet att jag inte har IG i nåt, lite stolt faktidkt ;). Sen har jag skickat över bilder från gamla datan till min nya data idag :D Tog ett bra tag ! Men nu har jag några 1000 bilder :P. Känner mig duktig för det ! Har lovat att göra det i flera veckor men har inte hunnit men nu gjorde jag det minsann ! Men nu så ska jag strax gå och sova så Godnatt !

  

Haha gud vad gammal bild ! Från 2006 när jag och mamma var i Peking i Kina. Här var vi med några från hotellet på nån morgongymnastik ! Det är jag i mitten, den lilla ljushåriga tjejen ;P Saknar Kina lite granna nu :/ Får väl åka tbx ngn gång ;D

Av Sofia Eriksson - 8 december 2010 15:10

Hej ! Idag slutade vi 12.35 riiktigt skönt ;). Kom inte sent, men gick lite sent. Hade so, gjorde ingt spc, eller joo mats gav oss en utmaning ! Faila direkt haha :P. Utmaningen va att på hela so lektionen eller hela dagen så skulle man inte säga ''ba'' (ni vet han ba sa så och jag ba...) eller ''lixom'' eller ''typ'' och jag sa efter typ en kvart alla 3 haha fail :P Men inte så många klara det, iaf inte av tjejerna :P. Sen hade vi engelska och sist spanska och jag, emelie, jessica och qui hade prov. För vi 4 va sjuka i fredags. Sen direkt drog jag hem och när jag kom hem åt jag bara en macka sen bakade jag och mamma pepparkakor ! ag gillar inte hem gjorda pepparkakor, det smakat´r konstigt men jag gillar att baka och äta degen haha xP Och nu har jag ätit liite för mycket deg så jag har ont i magen xP. Blää. Aja men kl.16.00 så har jag klipp tid på Salong Frida i gamla stan. Men ska bara klippa luggen. Men jag har faktiskt tänkt spara den så jag kan ha ''mittbena''.

Menar typ såhär :

  

Fast är inte helt säker.. Men kanske för jag har faktidkt börjat använda min lugg typ så. Lugg kan vara så konstigt ibland. Har alltid haft det, har börjat tröttna lite. Okej men ska göra mig iordning ! Hejdå ! Jag bloggar när jag kommer tbx och berättar hur det blav !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards