SofiaEriksson

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Sofia Eriksson - 25 december 2010 16:54

HEj ! Nu är julhelgen över.. Lite sorgligt xP. Får inga fler julklappar. Men som jag sa i förra inlägget - jag är nöjd ! Det har varit en rolig helg med mycket skratt och prat ! Och pengar för min del ;). Nu ska jag bara ta det lite lungt och sen imorgon ska jag och mamma till katthemmet på morgonen sen klockan halv 1 ska vi till mromor och morfar och äta lunch sen klockan tre så ska jag, mamma och pappa kolla på Narnia - Kung Caspian och skeppet Gryningen. Men nu ska jag säga allt jag fått - exakt : Av mamma och pappa : En bok och choklad (sen datan som både julklapp och från min födelsedag), min syster : ett linne, mormor och morfar : 800 kr och en stor marsipan gris, farmor : delat med Faster och Tommy : 500 kr, min kusin lovisa och mirbror Jonas : 200 kr och några ''blommor'' från en sån där paljett grej, ett hjärta av röd lera, en blå sten, 2 halsband, en liten halsduk och ett armband, av min kusin Robert och morbrro Mats : 200 kr. Ja det var alla :) Säger det igen - jag är mycket nöjd :) Okej men nu så ska jag slappa, Hejdå !!

Av Sofia Eriksson - 25 december 2010 15:40

Hej ! Nu sitter jag i mitt rum och min mormor, morfar, kusin, mamma, pappa och mina 2 morbröder sitter ute i vardagsrummet ! Vi har öppnat alla julklappar och jag är nöjd ! Idag fick jag massa krims krams av min 8 åriga kusin och sen en choklad grej och pengar !! Både från idag och igår har jag fått 1900 kr samanlagt ! ;D 700 igår och 1200 idag ! Väldigt nöjd ! ;) Okej men ska vara lite social nu så hejdå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards