SofiaEriksson

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sofia Eriksson - 23 december 2010 14:08

Hej ! Just nu sitter jag och lyssnar på lite jullåtar ! Nu spelas All I want for christmas - Mariah Carey ! Tänkte spela the sims förut men orka inte haha ;) Har inte ätit nåt idag, alls så är lite hängig. Mamma gjorde pannkakor till mig igår så kanske ska äta lite, eller vad säger ni ?? ;) Lite tråkig dag idag, finns inget på tv. fast ändå skönt att bara slappa. Och imorgon är det ju julafton, känner inte så mycket julkänsla, inte kul. Men den kanske kommer imorgon ?? Det hoppas jag iaf ! Usch jag är helt snuvig och hostig och kall kliande käsnla i halsen, mycket obehagligt ! Okej men ska ta och äta lite pannkisar nu så hejdå !

Av Sofia Eriksson - 23 december 2010 12:07

Hej ! Nu har jag nästan nyss vaknat, har vart uppe kanske en halvtimma sen jag gick upp. Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Vänner. Idag ska jag bara slappa ! Ingen är hemma förutom jag och Busan, det är skönt. Och jag slipper gå ut idag för jag har mat hemma och jag har ingen anledinng att gå ut :P. Senare vet jag inte alls vad jag ska göra, okej just nu är jag inte så rolig så jag ska ta och sluta nu, hejdå ;)

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards