SofiaEriksson

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sofia Eriksson - 3 december 2010 19:26

Hej. Jaa nu har jag slappat hela dan, har skit ont i halsen, täppt i näsan och hostar. Inte så kul. Och jag har ingewt mer att göra på datan men min kusin är här och jag vill inte gå ut dit. Han är typ 20 år äldre än mig så har inget att snacka med han + jag är oduschad och sitter i pyamas och hostar och allt. Ska vänra tills han går sen ska jag gå och kolla på tv ;) Okej men ska dra hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 3 december 2010 10:39

Okej lömde nästan. Förlåt för min dåliga bloggnign men nu har jag vart sjuk mycket och sen är det skit mycket i skolan. Så man hinner inte. Och jag vet jag tjatar mycket om det här men förlåt :P Fortsätt/börja läsa min blogg :). Okej hejdå och förlåt !


               

Av Sofia Eriksson - 3 december 2010 10:35

Hej. Jaa nu sitter hag här ensam hemma och mår inte så bra. Jag har suuper ont i halsen så jag kan inte gå till skolan. Typiskt asså ! Jag missar spanska provet men jag får väl göra det på ondag. Det enda jag har gjort är att kolla på tv och suttit vid datan. Snart ska jag spela the sims. Okej hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards