SofiaEriksson

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sofia Eriksson - 11 december 2010 20:02

Hej ! Jag har nyss kollat klart på första NArnia filmen. Nu ska jag kolla på nåt annat men vet ite vad än. Just nu är jag ensam hemma, pappa är hos en kompis och mamma jibbar men jag tror hon kommer hem om en sek nu så måste dra hejdå !

Av Sofia Eriksson - 11 december 2010 16:52

Hej ! Nu har jag kommit hem från mormor och morfar ! Min kusin lovisa var oxå där och min morbror jonas ! Det har varit kul men ändå lite jobbigt. Glad att vara hemma iaf. Nån mer än jag som tycker det är ganska varmt ?? Jag svettas lite, kanske bara är hemma hos mig. Men det var lite ute oxå, bara jag inte är sjuk... Haha nej jag tror bara jag är lite trött ! Men det är extra varmt i mitt rum. Då är det nåt med elemten säkert. Aja men sen klockan 17.15 är det första Narnia filmen och 19.30 är det beethoven, får se vad vi kollar på. Okej men nu ska jag slappna av lite så hejdå, hörs senare !

Av Sofia Eriksson - 11 december 2010 12:38

Hej ! Nu är jag helt klar och om några minuter ska jag dra till mormor och morfar. Ska vänta tills kvart i. Tills nu har jag gjort iordning mig, spelat the sims 3, gjort annat på datan och kollat på tv ! Ikväll ska jag faktiskt plugga lite oxå ! Okej men ska fixa det sista nu och sen dra så hejdå, hörs när jag kommer tbx !

      

Min mormor, morfar och kusin lovisa i somras på min mormor och morfars land ute i Näshulta. Haha morfar sitter utan tröja och mormro var inte beredd när jag tog bilden och lovisa sitter med nån gammal hatt på huvet xP

Av Sofia Eriksson - 11 december 2010 10:16

Hej eller god morgon kanske man ska säga ! Jag har tråkigt just nu, vet inte vad jag ska göra.. Hon är ju bara kvart över 10 och det finns inget på tv ! Och inte bara det, jag har såååå jävla ont i axlarna och ryggen pga skolväskan ! Asså man tar ju hem typ hela skåpet förutom några få böcker ! Åhh guud vad jag vill ha en riktig massage just nu ! Så jävla skönt det skulla vara. Och ont i magen har jag oxå ! Och en annan sak så idag är ite en sån skön dag. Och jag ska ju till mormor och morfar senare klockan 1 så hoppas det är lite bättre då ! Men iaf måste äta frukost och klä på mig innan klockan 1 och det tar inte så lång tid så jag har några timmar jag inte vet vad jag ska göra. Just ja igår på idol så vann ju Jay :D Som jag sa ! Han var mkt bättre än Minnah (haha kommer ihåg hennes namn nu :P). INgen är hemma, bara jag och Busan. Pappa är ute i skogen med gimmi och mamma jobbar. Och busan vill väl säkert gå ut oxå så då är jag helt själv. Okej men ska väl ta och göra nåt nu så hejdå ! Hörs sen !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards