SofiaEriksson

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Sofia Eriksson - 19 december 2010 21:11

Hej ! Just nu har jag precis slutat spela the sims haha :P. Men idag har det varit en jätte skön och lugn dag ! Precis vad man behöver efter en lång skolvecka ! Och jag satt nyss och kom på att vi skulle ju ha med oss fika tills imorogon ! :O Jag har nåt att äta men ingen dricka !! Får väll ta saft eller vatten eller nåt.. xP. Aja men nu så ska jag checka några sidor och sen så ska man väll ta och hoppa i säng eftersom vi börjar nio imorogn ! Godnatt !! :)

Av Sofia Eriksson - 19 december 2010 14:29

Hej ! Just nu har jag suuper tråkigt ! Pappa kollar på nåt sämst på tvn och jag vet nte vad jags ka göra ! Kanske splea the sims eller nåt på wii ?? Jag tror jag slear the sims nu så hejdå, lite konstigt inlägg men whatever haha ;) HEJDÅÅ !!

Av Sofia Eriksson - 19 december 2010 13:51

Hej ! Nu sitter jag vid datan och idag har jag : varit på katthemmet ! Det var jätte kul ! Finns en katt som jag vill ha (okej jag vill ha ästan alla), Tigris heter han ! (Han finns inte med på hemsidan). Han är ca 5 år och jääte stor och suuuuper gosig ! Jätte fin ! Aa och sen så åkte vi hem och nu har vi klätt granen ! Den blev fett snygg för att jag klädde den ;). Och nu har vi julpyntat, inte hela lägenheten än men snart ! Hmm såg nyss att jag använder mycket utropstecken (stavning) ! Haha :P. Okej men sen har jag oxå läst 2 noveller haha :P Jag älskar att läsa noveller !! På datan asså. Dom 2 jag läst nyligen handlar om justin bieber båda två :P. Och sen läser jag några andra men dom handlar om Twilight. (MOBBA MIG INTEE). Om ni vill läsa så : Justin Beiber : http://belieberstorys.blogg.se/ och http://justinbstories.blogg.se/index.html. Twilight : http://thetwilightsagaa.blogg.se/index.html och http://twilighteralways.blogg.se/. På den senaste till twilight så finns det ett par noveller. Dom är faktiskt rätt bra men jag är inte nöörd ! (Som melissa med anime ! ;)). Om ni har någon fanfic/novell om nåt som ni tycker är bra kommentera ! Eller säg på annatvis :). Okej men en bild på min suuper snygga julgran kommer snart !! Hejdå !


Update : Kom precis på att den första twilight sidan har tagit bort sin novell men hon kommer kanske fortsätta med den senare, hon kan inte nu pga saker som hänt i hennes liv ?? Okej hejdå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards