SofiaEriksson

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Sofia Eriksson - 26 december 2010 23:11

Hej ! Nu är klockan exakt 10 över 11 :) Jag har inte gjort nå sen senaste inlägget bara suttit vid datan. Imorgon är jag själv hemma för både mamma och pappa obbar ! Och deet betyder att jag måste gå till Ica igen ;). Okej men har inte så mycket attt skriva, är lite trött :P Okej GODNATT !!

Av Sofia Eriksson - 26 december 2010 20:02

Hej ! Ledsen för en dålig updatering idag (eller typ den här helgen) men jag har varit upptagen. Imorse var jag och mamma på katthemmet och vi var där halv 8 på morgonen, snacka om att jag halvsov hela tiden, ända tills jag kom in i Lillstugan (som en liten del heter där) där det var en katthona med 7 små ungar ! 5 st var 7 (eller 5 kmr inte riktig ihåg men tror 7) veckor gamla och 2 st var 9 veckor gamla ! Sååååå söta !! Sen hälsade jag på min lilla favorit katt - Tigris :) Jag tror faktiskt vi kommer typ tinga honom och sen prova och ha han hemma en vecka och se hur det går, mamma sa inte ja men hon sa inte nej heller :). Sen var vi hemma och jag slappa - tänkte blogga då men jag typ halvsov i soffan så jag orkade inte ;), sen 1 gick vi till mormor och morfar och åt var där tills halv 4 och sen klockan 5 gick vi till bion ! Jag vet att jag skrev i förra inlägget att bion var 3 men mamma gick ner till bion för att hämta biljetterna och då hade hon bokat svenskt tal haha xP Så hon bytte till engelsk och då blev det halv 6 ist ! Men den var bra, vi såg på Narnia - Kung Caspian och skeppet Gryningen. Sen nu har jag vart hemma kanske en kvart, 20 min. Ang. rubriken så är det min pappa jag talar om.. Han gjorde mig vääldigt irriterad på honom, orkar inte säga varför. Jag menar inte att han ska dra åt helvete, bara lite kanske... Nej nu ska jag fixa lite saker, hörs sen eller godnatt !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards