SofiaEriksson

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Sofia Eriksson - 5 december 2010 21:21

Hej ! Just nu kollar jag på Evan den allsmäktige. Idag vaknade jag halv 11. Typ ågra timmar senare lagade jag köttbullar, potatis och brunsås helt själv till mig mamma och pappa. Jag tränade lite innan provet i det i hemkunskapen på tisdag :P. Sen kom mormor och morfar hit och gav mig min månadspeng. Sen typ när dom hade vart här en timma så ringde min syster och sa att jag skulle komma till farmor. Så pappa kjustade dit mig och vet ni vad som är där ?? Jo en 5 veckors gammal liten mops valp ! Guuud vad söt den vaar ! Fick typ plats i en hand och den var söt och tjock och liten rosa tjock len mage och stora ögon och åhhh !! Gud vad jag vill ha en ! Sen så kom jag hem typ kvart över 7 och kollade på gossip girl sen nu kollar jag på filmen. Okej men ska fortsätta kolla nu så godnatt !!

Av Sofia Eriksson - 5 december 2010 11:44

Godmorgorn ! Just nu tittar jag på Prinsen av Egypten på tv. Den är rätt gammal. Från 1998. Men jag har sett den förut när jag var lten och då gillade jag den och visst den här väl helt ok. Det här blir ett snabb in´lägg för jag sitter i vardagsrummet och batteriet håller på att dö. Typ 5 % kvar. Senare vet jag inte vad jag ska göra, kanske baka pepparkakor med mamma. Just ja idag är det ju 2:a advent oxå. Snart jul :D. Okej men nu börjar filmen igen snart och batteriet tar slut om nån minut så hejdå ! Bloggar senare när jag har lite mer batteri !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards