SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Sofia Eriksson - 9 december 2010 22:48

Hej ! Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka, glömde nämligen bort att duscha idigare idag, jag pluggade ju så mycket och sen var det vampire diaries oxå ! Nu är jag helt klar med svenskan ! Alla 5 läsloggarna + omdömet + författarporträttet ! Känner mig lättad att allt är klart och imorgon ska jag lämna det till ingela. Åh just ja ang. det förra inlägget så täkte jag passa på att blogga medans melissa var här men hon var på lite bushumör så hon satt bredvid mig och tryckte på capslock och alla möjliga knappar och garva och allt den lilla idioten :). Tror någon var lite trött ;). Haha :)). Aja men idag har jag ju vart i skolan fick VG på spanskan och VG - på NOn :DD Riktigt nöjd ! Sen var jag med melissa och 5 över 6 kom jessica och då gick dom till hemspråken. Dom hade nåt viktigt prov tror jag. Hoppas det gick bra för dom :). Hmm klockan är 5 i 11, undrar om det är försent att blåsa håret ?? :/. Det är det nog, typsikt ! Okej men ska kolla lite annat på min kära dator nu så godnatt !

  

Bild från i somras i Hunnebostrand i Blekinge :) Från höger : halva mormor, sen pappa sen jag sen lilla tjejen min kusin lovisa och min morbror jonas bredvid henne. Roliga tider haha :P

Av Sofia Eriksson - 9 december 2010 17:06

Hej ! Idag har vaeit en ganska skön dag, haha kankse för att jessica inte var där haha ;P Nej skoja bara :P. Dagen har spenderats med melissa (ibland), michaela, qui och emelie för det mesta ! På hälsan gjorde vi nåt tråkigt teori prov och spela spel, mELISSA suGER förresten !! Sen på spanskan fick vi tbx provewdn ajAG fICK Vg :d jaG fORtsäTTER SKriva SEN hejdqåå !!Q MELISQSA SWU11UU1U1UU1G1E1R1 11QQ

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards