SofiaEriksson

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Sofia Eriksson - 18 december 2010 22:01

Hej ! Nu har jag kollat på Narnia och slutet ¨på Grinchen (slutade för en halvtimma sen). Båda var bra ! Nu ska jag sova och sen ska jag faktikt vakna tidigt imorgon bitti för jag och mamma ska till katthemmet och vi ska vara där klockan 8 ! Lite jobbigt att vakna så tidigt men annars bara kul ! Ska kolla på deras hemsida nu vilka katter som finns där ! (http://djurskyddet-eskilstuna.se/). (om ni går in och kollar så finns det en katt där Boa heter han men senast jag var där så sa dom att det var en kille men på hemsidan står det Boa är en liten tjej.... Så jag vet inte om det är en hon elelr han :P). Okej men ska sova nu så jag orkar vakna tidigt ! Goooodnatt !!

Av Sofia Eriksson - 18 december 2010 10:56

Hej ! Nu har jag varitt vaken i ca 1 timma ! Och jag är fortfarande suuper trött ! Jusr nu sitter jag i mitt rum vid datan, mamma är ute med gimmi och pappa sover xP. Ska snart äta frukost och sen såå vet jag inte vad jag ska göra än.. Kanske kolla på tv, spela wii eller the sims 3. Vi får se :). Senare ska jag iaf åka och handla med mamma sen ska jag och pappa åka och köpa en julgran ! Eller om vi skulle göra det imorogn.... Aja och så ska jag ju kolla på narnia ! Och sen bara slappa heela dagen ! Snart jullov och julafton oxå :D ! Längtar till bådaa ! Okej vem gör inte det ?? Okej men nu så ska jag ta och käka lite frukost ! Hejdå !



                     

Försökte hitta en julgran som vi har haft men bilden var så mörk så det blev eden här från google :P  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards