SofiaEriksson

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sofia Eriksson - 27 december 2010 13:59

Hej ! Nu har jag vart vaken i typ 2 timmar. Min pappa är hemma idag. Jag som såg fram emot att vara ensam hemma så är han hemma från jobbet och jag vet inte varför, orkar inte bry mig, är fortfarande lite sur på honom. Okej nu ska jag vara lite roligare. Någon dag den här veckan så kommer jag få två the sims 3 spel - The sims 3 Nattliv och The sims 3 Destination Världen. Jag fick ju pengar i julklapp så att jag skuelle kunna köpa vad jag vill. Jag beställde dom på cdon.com under helgen medan mamma beställde några böcker. För ca en halvimma sen så ringde mamma och frågade om jag ville till tuna park idag när hon slutar klockan 3 men jag ville inte, har ingen lust idag. Kanske n¨ån gång den här veckan, det är ju ändå mellandags rea. Okej men nust nu så kollar jag på Ellen DeGeneres Show men det är typ slut om 2 minuter. Senare vet jag inte vad jag ska göra, vi får se :) Okej ska göra nåt nu, hejdå hörs sen !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards