SofiaEriksson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sofia Eriksson - 6 december 2010 20:09

Hej ! Just nu är jag trött som in i helvete ! Fan vart hos tandregleringen och fixat det som var sönder, vart i skolan tills kvart över tre, vart med melissa och jessica till halv sex, pluggat i timmar, NO, SO, spanska och svenska, sen åkt till tuna park med mamma och kom dit en kvart innan dom stängde och köpte en ny skol väska till mig (:D), anledni´ngen till att vi åkte idag var att det var ett erbjudande, egentligen kostar den 399 eller 299 kr men erbjudandet var för 199 kr ! Så vi köpte den och det var typ bara 5 st kvar. Okej men nu ska jag slappa och sätta min data på laddning så hejdå !


Av Sofia Eriksson - 6 december 2010 16:50

Hej ! Just nu kollar jag, melissa och jessica på Eclipse. Den är ganska så bra faktiskt. Sneare när dom har stuckit ska jag plugga ! No särskilt, eftersom vi har ju prov på det imorgon. Uschhhh !! Skit nervös. Imorgon har vi : no-prov, svenska redovisning och HK prov. 3 prov (okej redovisning är inte direkt ett prov och så men aa) på en dag ! FÖR MYCKET SÄGER JAG BARA ! Man får bara ha 2 prov i veckan och vi har det på 1 dag ! Okej men ska fortsätta kolla nu såå hejdå, hörs sen !



                        

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards