SofiaEriksson

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sofia Eriksson - 2 december 2010 19:38

Hej ! Nu har jag suttit vid mitt bord och pluggat spanska jäätte länge nu. Egentligen skulle jag vara hemma hos Qui och pluggat med henne och michaela men jag har ont i halsen och då sa mamma att jag skulle vara hemma och plugga ist så pratar jag inte lika mycket. Men jag tror jag kommer till skolan imorgon. Rättelse : Jag MÅSTE komma till skolan imorogon jag har ju pluggat som en galning till spanska provet. Uh det gör ont i halsen bara jag sväljer. Kanske ska ta en halstablett ?? Om vi har några hemma. Hoppas det, och inga äckliga ! Fast alla är äckliga...  Snart om typ en kvart är det The Vampire Diaries :D. Love iit !! Hm jag är ensam hemma just nu. Mina föräldrar är någonstans, kommer inte ihåg vart haha :P. Jo pappa är hos famor. Mamma vet ajg inte. Okej men ska plugga lite mer spanska innan TVD (orkar inte skriva hela :P) börjar. Hejdåå !


  

Någon bild från google. Jag vet att jag sa att jag skulle fixa bilder-grejen förra helgen men jag var ju sjuk då så kunde inte. Men fixar det den här helgen för nu kan jag inte och imorgon sluta jag 4, fast kanske gör då annars i helgen. Om jag inte är sjuk då vilket jag inte tror eller hoppas ! Okej hejdå !

Av Sofia Eriksson - 2 december 2010 16:29

Hej ! Det här blir ett snabbt inlägg. Just nu kollar jag på Glee och har nästan nyss komit hem från skolan. KOm väl hem 10 över 4. Snart ska jag äta och sen plugga till max ! har ju spanska prov imorogn :/. Idag fick vi tbx ma provet och jag fick 23 p :). Okej men ska fortsäatta kolla nu så hejdå hörs sen !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards