SofiaEriksson

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 2 januari 2011 13:21

Hej ! Nu har jag ringt jessica och duschat. Så nu har jag inget att göra. Ingen är hemma förutom jag och Busan, pappa är ute med hundarna på en långpromenad och mamma jobbar. Inget på tv heller, tror jag. Jag kanske ska spela the sims, eller nåt, vi får se :) Halv 3 drar jag iaf till jessica sen drar vi till stan och går runt lite där tills bion börjar, den börjar halv 4. Okej men ska göra nåt nu, hejdå !

Av Sofia Eriksson - 2 januari 2011 12:40

Hej ! Just nu så ska jag aldelles strax ringa till jessica och fråga om bion. Jag och jessica ska bara gå för melissa kunde inte :(( Så synd ! Men det är kul med jessica med :D Haha kommer ihåg senaste gången vi gick på bio ;) Lilla, lilla jessica haha... Okej men ska ringa henne sen duscha och fixa mig sen vänta tills vi ska gå. Filmen vi ska se är faktiskt Megamind 3D :P Men jga hoppas den är bra ! Jag älskar att gå på bio, det är sååå... jag vet ite x) Men jag gillar det ;P Okej men ska ta och ringa jessica nuu såå hejdå, hörs sen !


   +

 =  

  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards