SofiaEriksson

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 17 januari 2011 23:11

Hej ! detta blir ett snabtt inlägg eftersom jag ska sova nu. Ville bara säga godnatt först ;) Och jag kom nyss på att tänka, vilket data nörd jag har blivit haha, har suttit vid datan hela helgen + idag ! Måste verkligen vara ifrån datan lite mer, men det är så svåart ! Och sen har pappa tv hela tiden, fast han är hemma hela dagarna ! Skit irriterande ! imorgon ska jag sno fjärrkontrollen imfrån honm haha ;) Okej men godnatt !

Av Sofia Eriksson - 17 januari 2011 20:32

Hej. Just nu är jag lite sur.. Golden Globe Awards var ju natten tills idag. Började klockan 02.00 - 05.00 eftersom det var live och det är ju natt här och det var dag där dom var. Så det kunde jag ju inte se eftersom det var skola idag men då tänkte jag okej det gör inget jag kollar när det är repris istället, meen reprisen är 22/1 ca 11.45 och gissa vart jag är då ?? Jo I SKOLAN ! Jävla skol jävel asså, dom vill bara försöra för oss ! JAG ÄR FÖRBANNAD ÖVER DETTA ! Ska klaga. Man ska inte behöva gå i skolan på lördagen den 22 ! Okej om det hade vart i lördags då hade jag vart glad. Då skulle jag t.o.m kunna se live eftersom då skulle vi vart lediga idag. Men nej, nej dom ska bara försöra. Fan. Och sen tänkte jag göra mig själv lite gladare och äta lite glass men den var ju skit äcklig ?! Ät aldrig och då menar jag ALDRIG Choclate Macadamian. Asså Ben & Jerry's. Skit äcklig. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag är såååååååååååååååååååååååå aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggg !!!!!!!! OKEJ HEJDÅ !

Av Sofia Eriksson - 17 januari 2011 16:21

Hej ! Det här kommer inte vara det sista inlägget på den här bloggen, men snart kanske ! Jag har skaffat en ny blogg nu på webblogg.se :) Jag tog webblogg för namnet var upptaget på blogg.se. Eller jag hade inte direkt bestämt något namn men aa ;) Okej sidan heter : http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=16005908 ! Jag måste bara påpeka, att allting där bara är tillfälligt och inläggen (är bara 2 st) bara var lite ''test inlägg'' haha :P Men jag måste fixa den först innan jag börjar blogga där på riktigt. Bara ett probem, jag suuger med sånt ! Jag har för mig att Pernilla sa någon sida, men kommer inte ihåg vad den hette, ska fråga imorgon tror jag eller så messar jag henne om jga har tid :) Annars ber jag nån fixa den åt mig hehe ;) Okej, idag såå var jag ju i skolan, helt okej, orkar inte snacka om den det är så tråkigt haha ;P Okej men ska fixa lite och lyssna på mucik nu, hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards