SofiaEriksson

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 21 januari 2011 23:12

Hej ! Snart ska jag sova, eftersom det är skola imorgon. Uschh, jag vill verkligen inte gååå :( Och sen ang. rubriken, alla som har facebook fattar, ni som inte gör det, skaffa facebook ;) Nej skoja bara men det är typ den nya ''trenden'' på sånt som man gillar. Typ : ''Dude, he just called you fat ! OH HELL NO, here hold my cake !'' Eller : ''Dude, he just called you an alcoholic ! OH HELL NO, dont tuch my vodka.'' m.m Okej, tog inte dom roligaste för jag kom bara ihåg dom här 2. Okej, allt det där var ointressant att veta haha :P Och 2010 var det ''the akward moment when...'' :P Kul inlägg vaa ?? Nej, trodde inte det ;) Jag har tråkigt så jag bara sitter och skriver lite... Okej, jag fattar inte ens varför jag skriver just nu, när jag inte har nåt att skriva om ?? Okej ska sluta nu då ;P SKa bara påmina er (som går i  8C, stålfors, asså min klass ;)) att vi har Öppethus imorgon klockan 10.00 till ca 13.00 ! Vi möts direkt i slöjden ! Då har vi en timmas slöjd sen en timmas mingel och sen en timmas hälsa och då slutar vi efter det :) På hälsan ska vi förmodligen ha lego tävling och jag tror inte att man får välja grupper själv ! Okej, det vara bara det :) Godnatt och ledsen för det här inlägget !

Av Sofia Eriksson - 21 januari 2011 18:09

Hej ! Nu sitter jag och håller på med datan och har lite ont i huvudet. Ska berätta om min dag : Vaknade 06.00 (eller ställde larmet på mobilen då) men jag gick inte upp förns 07.00 haha :P Men jag gjorde mig klar och så kom jessica ! Måste faktiskt berömma henne lite nu ;) Hon har kommit tidigt till mig nu hela veckan och idag och igår var jag inte ens klar ! Okej skulle typ bara borsta tänderna men ändå ! Förut kom hon en halvtimma försent typ men nu är hon riktigt duktig ;) Okej men sen gick vi till skolan och vi hade SO första timmen. Jag pluggade lite inför provet som vi har på onsdag. Sen hade vi NO, skulle egentligen kolla på en film men den funkade inte så vi pratade om missfall och sånt (vi har ju sex och samlevnad). Men jag måste bara säga ett stoort grattis till vår matte/NO lärare Sofia för hon är gravid för 3:e gången ! :D Men det betyder att vi inte kommer ha henne i 9:an och det suger ! :'(. Aja men grattis till henne iallafall :) Seen hade vi lunch, åt typ inget bara baugetter. Sen hade vi spanska, gjorde inte så mycket, bara nån skriv grej ochlite plugg. Sen hade vi idrott och vi åkte skridskor :D Jag åkte snabbt idag lite, yayy !! ;D Haha :P Okej men det var faktiskt kul idag, meen man får jävligt ont i fötterna efter skolan dåliga skridskor. Ni skulle sett dom jessica hade på sig o-m-g haha ;P Aja men sen hade vi bild, sista timmen, gjorde typ inget, skissade bara lite. Sen slutade vi :) Och vi gick hem och sen har jag inte gjort så mycket faktiskt. Men om rubriken : Satt nyss och tänkte hur sköönt det var att det var helg och att jag kunde gå och lägga mig super sent och vakna sent imorgon, meen då förstörs allt när jag kollar på datan och där står det ju att vi har ''Öppethus imorgon, 10 - 13'' !! Om ni undrar vad jag menar med att det stod på datan så har jag typ små ''fästisar'' (och annat) som bakgrunsbild. Asså dom heter fästisar enligt datan. Kan inte förklara så bra men det är typ klisterlappar ser det ut som, som man har på datan och kan skriva på dom. Aja men då blev jag super ledsen, för jag får inte sova sent, gå och lägga mig sent och jag missar reprisen på Golden Globe Awards ! :(( Missa den live tack vare skolan också... Aja men nu ska jag svara på en fråga (eller det här var typ ingen fråga men aa) : Av : Jasha Sarah, http://www.jashasarah.bloggplasten.se

asså vi trude det för att 2 tjejer i din en bild så där för trurde jag att du kommer från asien eller inget !!!!!!!!!!!!!!!!!
men du gillar att skriva

Svar : Okeej.. Ehm, aa det gör jag väll haha :P Om du menar att blogga alltså ;)


Dom svarade på en ''fråga'' jag hade förut :

jag trurde att du kommer från kina mongoliet vietnamn asså någonstans i asien

Och då svarade jag : Haha nej inte riktigt :P Varför trodde du det, om jag får fråga ??

Såå, aa det svarade dom på :) Okej men nu ska jag checka ut TV lite ;) Hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards