SofiaEriksson

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 5 januari 2011 21:35

Hej ! Ledsen att jag inte har bloggat idag, men jag har varit ''upptagen''. Vaknade 12 och kollade på tv sen klockan 2 gick jag ut med Dixi och Gimmi, efter det, har jag just nu ingen aning om vad jag gjorde.. Jag kan inte komma ihåg, inte en enda sak ! OMG vad läskigt :O Aja sen halv 5 kom pappa hem med kebab med bröd och strips / pommes frites (asså vad heter det egentligen ?? Strips, pommes frite, pommes frites eller vad ??). Sen så kom min syster och hennes pojkvän Robin hit och var hos oss ett tag sen har jag hållt på med datan och kollat på tv och nu har mamma nyss kommit hem från jobbet och mina föräldrar kollar på nån världelös serie, Svärdet och Spiran eller nåt sånt heter den. Idag ska jag gå och lägga mig tidigt och imorgon ska jag gå upp skapligt ! Måste ju lära mig, skolan börjar nu på tisdag ! Åh just ja ang. rubriken, så gick ju min tandställning sönder men det var inte så farligt - igår, idag gör det ont som i helvete ! Och jag fick ingen tid förns på fredag klockan tio !! Jag kommer dö ! Fan dom där jävlarna på tandregleringen har stängt bara för att det är röd dag ! Sjukhuset har inte stängt, varför ska dom ?! Det här är ett nödfall ! Tänk om det var ännu värre och så söger dom bara - nej ni får vänta tills i övermorgon ?! Jävla bögar ! Ursäkta ordvalet men har så ont så kommer inte på nåt bättre snällare. Okej men ska snart göra något..


Innan jag går så frågade Sarah (http://jashasarah.bloggplatsen.se/) : ''hej vilken land kommer du i från ?????????§'' och svaret på det är : Sverige :)

Okej hejdå, hörs sen !


                      

Av Sofia Eriksson - 5 januari 2011 00:02

Nu så har jag fixat min header bild ! Tänkte byta lite ofta och ha bilder på mig och mina vänner :) Så varför inte börja med en bild på mina 2 bästa vänner ?? ;) Och melissa (och jessica men mest melissa) det här är typ den enda bilden jag har med er båda som är åtmminstonde normal ! Melissa skymmer alltid sitt ansikte och jag har många bilder på jessica men imnte så  ¨många däär båda är med och visar sitt ansikte -även om dom inte visste just då att jag tog kortet ;) Men jag tycker dom båda är söta ! :D Okej skulle egentligen ha lagt mig för länge sen så måste sova nu godnatt ! ;)


  

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards