SofiaEriksson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Yay

Av Sofia Eriksson - 12 januari 2011 20:50

Hej ! Just nu har jag lite ont i benen men jag är jätte glad ! :D Min pappa har nämnligen fått komma hem från sjukhuset idag !! :D:D Det är super kul :) Okej men ska berätta lite om min dag och sen lite om imorgon :) : Hade ställt klockan på 7 men vaknade 5 över 8, hehe ;P Skulle duscha och hann ! Kom i tid och var klar innan jessica ens hunnit komma hem till mig *stolt*. Hade lektioner, sen lunch och sen hem. Men innan vi gick hem så stod vi en liten stund utanför skolan och pernilla och jessica stod och prata medans jag och melissa puttade in varandra i snö högar haha xP Var lite blöt nät jag kom hem ;) Men melissa sanna mina ord, du kommer ångra dig för imorgon ska jag bomba sönder dig med snö ! ;) Okej men när jag kom hem så kom ammma och pappa hem efter typ en kvart. Sen har jag kollat lite på tv och sen kom min syster och hennes kille hem till oss men dom gick för en liten stund sen och snart ska jag plugga lite. Ska vara klar med so uppgifterna på måndag och är inte riktigt klar än och sen har vi matte prov nästa vecka och kan inte allt där heller. (Tror allvarligt att jag kommer få IG..). Men tydligen så har vi Öppethus på lördag sa några på Facebook ?? Jag är inte säker, men får väl fråga Kersti imorgon. Och då skulle vi vara lediga på måndagen efter så då har vi ju inte SO ?? Aja vi får se :) Men nu så ska jag plugga lite haha, vi får se hur det går ;) Hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards