SofiaEriksson

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 9 januari 2011 11:37

Hej. Just nu är jag ensam hemma med Busan. Mamma är på sjukhuset med pappa. Jag kanske ska åka dit senare idag annars åker jag imorgon. Åhh skolan börjar i övermorgon :((, jag vill verkligen inte ! När mamma kommer hem från sjukhuset så har hon gimmi med sig. Hon kan ju inte vara hos faster hela tiden. Och imorgon ska hon vara hemma och sen på tisda ska hon tbx till faster. Det är rätt stressigt hemma hos oss. Folk ringer ganska ofta och vi är inte så mycket hemma och vi är alla oroliga. Hmm just nu kollar jag på tv och håller på med datan. Men det finns inget på tv så kanske ska spela sims om jag orkar. Eller kanske bara kollar på en massa sidor, jag vet inte. Okej men har inte så mycket mer att skriva just nu... Såå hejdå !
PS. Tack till alla som har stöttat mig och hoppats att pappa blir bättre :)

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards