SofiaEriksson

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 19 januari 2011 17:51

Nu har jag bytt bild, så jag har på mig själv ist för melissa och jessica. Måste bara säga, hatar bilden ! Asså att den är på mig hehe ;) Men jag har ingen annan braa ! Jag har mer bilder i mobilen men det funkar inte när jag ska lägga in dom på datan ?! Jag kan be pappa om han kanske vet sen. Men om bilden : den var för kanske 1-2 år sen. När jag var med Qui och hon fick krusa mitt hår ;) Så bilden är tagen hemma hos henne. Okej men nu ska jag göra nåt tills mamma kommer hem, ville bara säga haha ;P Okej hejdå !

Av Sofia Eriksson - 19 januari 2011 17:39

Tjabbaa ! Just nu sitter jagoch kollar på lite kläder på H&M Shop Online, mamma bad mig göra det och sen välja några kläder jag vill ha. Och nu har jag gjort det, men mamma är ute med gimmi så jag måste vänta tills hon kommer hem. Jag vill inte köpa för många kläder eftersom det kommer nya, men dom flesta är till våren/sommaren och man kan ha dom nu. Mest tröjor, långärmade, kortärmade. Och sen några koftor/cardigans och några treggins, leggins och byxor. Sen linnen. Aa det, tänkte köpa lite skärp och smycken och sånt men det tänkte jag att det gör jag i affären ist. Mitt varuvärde (asså så mycket som allt jag valt kostar tillsammans) är 5 295:- hehe ;P Mamma kommer inte köpa allt till mig men några saker iaf. Men inte över 1 500:-, det tror jag inte. Men det gör inget :) Kan köpa i affären. Jag vet inte varför hon ville att jag skulle kolla på internet, det enda som hon sa var att vi inte hade fått katalogen än. Hon kanske sa nåt med rea på  nåt kort eller nåt, kommer inte riktigt ihåg. Nä nu får hon komma hem snart ! Vill ha mina kläder haha ;) Aja men hörs sen !

Av Sofia Eriksson - 19 januari 2011 13:12

Hej ! Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Akon - Angel :) Den är så bra, så bra :) Och samtidigt bloggar jag och slappar lite ! Men ska väl berätta lite granna om min dag då : Vaknade 7, skulle duscha, orkade inte så hade uppsatt hår, mötte jessica, gick till skolan, kom i tid, hade SO och där jobbar jag med Qui och vi jobbade lite och sen gick vi alla igenom vad som kommer på provet på onsdag (fattar ingenting!), hade rast, skrattade och pratade med alla, och anton W skrämde livet ur mig, som han gjorde igår på lunchen så jag slog händerna i bordet och det gjorde oont !, aja men sen hade vi engelska, jobbade med jessica som vanligt, lyssnade på musik på youtube, på min mobil nästan hela lektionen, fast läraren (asså kersti) va där ! Jag frågade om jag fick sätta på ljudet, för hon hörde innan hon kom att jag hade på ljud och då sa hon okej så jessica skötte musiken, blev Taylor Swift. Aja men sen jobbade vi lite, sen hade vi rast, gjorde samma sak som förra gången, ink. att anton skrämde mig - igen -.-, sen hade vi sista lektionen, spanska. Jobbade inget, för vi gjorde bara någon fråge grej, det var okej och sen så slutade vi :) Så vi gick hem, jag tror inte så många åt i skolan, eftersom det var sltekt fisk och ''strejka mot skolmaten'' - dagen (från facebook). Så nu bloggar jag, pappa ligger i soffan och pratar i telefon med farmor och mamma är nere på stan. Och jag ringde henne innan jag satte mig vid datan och frågade om hon kunde köpa hem Subway till mig och hon sa ja :D Så nu väntar jag på att hon ska ringa och fråga vad jag ska ha ! Ska ha samma som vanligt, grillat kyckling bröst, med oregano brödet (eller nåt sånt heter den), bara sallad och gurka, salt och peppar, ingen ost och curry sås ;P Och fanta såklart. Okej men ska väl ta och göra nåt nu, hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards