SofiaEriksson

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 4 januari 2011 23:47

Hej igen, innan jag ska sova måste jag bara fixa en sak. Såg att min bild (asså på headern) inte funkar ?? IAf inye ¨på min data. Så det måste jag fixa ! Vet inte vad jag ska ha för bild bara... Men jag hittar nog på nåt :P Okej får se hur den blir ! Hörs imorgon !

Av Sofia Eriksson - 4 januari 2011 23:30

Hej ! Nu kommer det inlägget jag lovade er tidigare idag ! Snäll jag e va ?? *Såklart* ;) Nej men var ju på bio idag med jessica och vi såg MegaMind ! Filmen var riktig bra faktiskt :P 3D oxå. Sen efter gick vi och fikade på Smak, vi båda tog en kladdkaka och jag tog fanta och hon tog vatten. Riktigt gott, som vanligt ;) Gick lite på stan innnan bion och träffade Pernilla, Hanna och Lidia, var ett tag sen man såg dom :) Sen gick vi hem -  just ja fick med mig 2 st idrotts tröjor från Stadium hem :D En svart och en rosa :).

    

Snygga va ?? ;)

Okej men när jag kom hem så hade Dixi kommit, hunden vi ska vara hundvakt åt i en vecka :) Hon är så söt :) Sen kom mi ´n syrra och hennes kille Robin hit och var här ett tag och sen dess har jag latat mig framför tv:n och snart ska jag sova för jag kasnke måste gå upp tidigt imorogn. Min tandställning gick nämligen sönder idag. Jag köpte melon tuggummin från godis land och dom var sten hårda och då gick den.  söner. Typiskt.. Aja men måste väll börja vänja mig vid att gå upp tidigt och lägga mig tidigt nu, bara 1 enda lite kort vecka kvar, snart 6 dagar bara... Åhhhhh jag vill inte tillbaks till skolan ään !! :(( Såå tråkigt ! Men ska bli kul att träffa alla dom flesta menar jag då . Har ju inte sett dom sen förra året ;) Inte alla iaf. Okej men nu ska jag byta om till pyamas och borsta tänderna sen sova :) Godnatt, hörs imorgon !

Av Sofia Eriksson - 4 januari 2011 12:57

Hej ! Jag är suuper ledsen att jag inte har bloggat sen i söndags ! Omg, känner mig super taskig :( ! Okej men ska berätta om mina dagar sen i söndags : Var ju på bio med jessica men alla biljetterna var slut (jessica hadee kollat i lördags om det fanns biljetter och inte den dagen -.-), men då kollade vi på en annan film ist, nämligen Sammys äventyr xP Vi kollade med Fia och Helena (min mammas kompis och hennes 7 åriga dotter). Men den var väll okej x) Sen gick vi till mcdonalds sen gick vi hem. Glömde blogga för min syrra kom hem till oss, sen i måndags spelade jag mest the sims och var ute med Gimmi. Sen i tisdags samma sak och sen nu så ska jag dra till jessica om en timma för klockan halv 4 ska vi kolla på Megamind :P Och nu har vi reserverat biljetter så vi har platser redan. Och melissa kunde inte följa med idag heller :(, synd. Okej men nu har jag klätt på mig och duschat och är klar ska bara äta lite sen klcokan 2  drar jag till jessica då ska vi gå på stan lite och sen kvart i tre ska vi hämta biljetterna och sen ska vi kolla lite mer på stan sen är det dags för filmen haöv fyra ! Och idag tror jag att vi ska vara hundvakt, eller vi ska det men kommer inte ihåg om hon kommer idag eller imorgon. Vi ska vara hundvakt en vecka åt en hund som heter Dixi och är en golden retriver. Det är min pappas jobbarkompis hund och vi ska vara hundvakt åt hunden för Tomas (min pappas jobbarkompis) hans fru kan har blivit allergisk så dom måste ha bort hunden i en vecka för att kolla om hon är det och om hon är det så ska dom sälja henne :( Men vi ska inte köpa henne. Okej men ska käka nu så hejdå ! JAg lovar att jag ska blogga mer idag !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards