SofiaEriksson

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 23 januari 2011 00:24

Jag sa i förra inlägget att det var sista gången jag bloggade på en vecka fr.o.m idag men jag tar det imorgon kväll ist ! För på söndagar så finns det inget att göra.. Så imorgon :P Men nu lite sommar frågor (eftersom jag saknar sommaren) :


Sommarfrågor till tjejer

Bikini eller baddräkt? - bikini

Hängmatta eller solstol? - solstol
Brunt eller blont hår? -
Vet inte riktigt men tror blont :P
Shorts eller kjol? - Shorts tror jag
Linne eller T-shirt? - Linne 

Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt

Brun eller vit? - Brun ofc
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Hm sötvatten är skönare men saltvatten ändå, för det är hav :)
Sommarfärg - Gul, grön, blå, rosa m.m

Liseberg eller grönalund? - Vet inet

Varmt eller svalt på sommaren? - varmt på dagen och svalare på kvällen
Soligt eller molnigt ? - Soligt såklart
Hav eller sjö? - Hav ofc, vem vill bada i sjö ?? 

Vattenkrig eller vattenspridare? - Vattenkrig ;P
Cola eller fanta? - Fanta !!
Flipflopps eller ballerina? - Beror på vart man ska.
Båt eller husvagn? - Vet inte, men tror båt
Bada från strand eller brygga? - strand
Solbrända killar lr vita killar? - solbrända
Tälta eller sova inne? - Lättaste frågan, sova inne såklart ! Hatar att sova ute.


Jaa, det var lite sommarfrågor hehe :P Saknar sommar :( Okej godnatt nu ska jag sova !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards