SofiaEriksson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 11 januari 2011 22:22

Hej ! Ledsen för dålig uppdatering (men ni kanske vet varför ??). Men ska berätta lite om min dag : Vaknade, gjorde mig iordning, mötte jessica, gick till skolan, hade matte och lektonen gick ganska snabbt, hade idrott, ganska kul ;), hade NO, den gick också ganska snabbt, sen lunch (det var korv och mos, äcklig mos men korven var okej), sen första slöjd lektionen sen 7:an, var okej, gick ganska snabbt, jag har lärt mig att sticka ;D, sen gick hem snabbt, mamma kom hem sen åkte vi till sjukhuset ! När vi kom dit satt pappa ute i matsalen och åt ! Det varjätte kul att se :D Första gången har har suttit och gått sen olyckan. Men han går med hjälp av en gå automat, inte en rullator utan ehh... kan inte förklara :P Aja men det var jätte kul att se honom må så bra, så snart kommer jag blogga som vanligt igen - kanske. Föör om vi har tur så kommer min pappa komma hem någon gång den här veckan eller början av nästa !! :D:D Vi trodde det skulle ta minst 2 veckor, men han har legat där en vekca snart, men det har gått framåt jätte snabbt, åhh jag är så glad haha ! :D Okej men sen åkte vi hem, åt och nu kollar jag på Rush Hour 2, jätte bra och rolig film haha ! Med Jackie Chan. Ni borde se den ! Men det är reklam nuu. Jag har sett den ett par gånger men den är så rolig, men jag kan typ allt som händer i filmne haha :P Okej men ska fortsätta kolla sen sova och sen vakna 7 imorgon för jag ska duscha, hann inte nu idag sen gå till skolan till halv över ett ! ;D Okej men godnatt !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards