SofiaEriksson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 15 januari 2011 23:28

Hej ! Nu har jag betsämt mig ! Jag ska byta till blogg.se eller webblogg.se, vet bara inte vilken av dom två x) Haha :P Eller jag troor jag har bestämt mig iaf ;P Aja men ska berätta vad ajg har gjort nu den senarste timmen eller timmarna.. Jag har bombat sönder Justin Bieber haha xP Japp, im a beliber ;) Okej man måste inte vara det bara för att man har bombat sönder Justin, men jag har intebara lyssnat på hans låtar utan oxå, gillat sidor på facebook, kollat i JB bloggar och noveller m.m Haha :P Men det gör inget - Im a Beliber, and I like it ;) Men det är en sak, jag inte tycker om - ''Haters'' ! Varför ska man hacka på honom ?? Han kanske har lite ljus röst men han har inte gått igenom hela målbrottet än ! Och hans röst har faktiskt ändrats och blivit mörkare, jag såg en video för typ en halvtimma sen. (gå in här för att se videon : http://justinb.blogg.se/2010/june/justins-biebers-rost.html#comment ) Visst, innan jag gillade honom sa jag att han lät som en tjej, men det var bara för att jag inte gillade honom x) Okej, det här är inget Justin Bieber inlägg så nu ska jag prata om annat : Snart ska jag sova, tror jag. Eller kaske inte haha :P Jag vet inte än, får se om jag kommer på¨ngt att göra. Okej det här var inge kul, tbx till justin igen haha ;) Jag älskar hans låt U Smile ! Såå bra ! Och Pray och Never Say Never och eenie meenie. Eenie meenie var faktiskt den första JB låten jag gillade ! Okej, måste gåå hejdåå !! HAHA ;)

Av Sofia Eriksson - 15 januari 2011 19:02

Hej ! Idag har jag varit lite upptagen ! Först gick jag och la mig halv 1 och sen vaknade jag ågon gång under natten men somnade snabbt om och sen vaknade jag runt 12 men gick upp halv 1, hade då lite bråttom för jag och mamma skulle till djuraffären för att köpa hundmat åt Gimmmi och det stände 2. Men vi hann. Och sen efter det så åkte vi till skokanonen, nära ÖB. Kollade runt efter lite skor men jag hittade ett par UGGs men dom var bara str. 39-41 och sen fanns det ett par mörk bruna som var str. 38 och med sula i så passade dom så jag köpte dom ! Dom är bättre än alla dom där för 250 kr, som är skit tunna och böjer sig hela tiden. Mina kostade faktiskt oxå ca 250 kr. Men dom är bättre. Så nu har jag ettt par mörk bruna UGG's ;) Do var snygga faktiskt ! Sen åkte vi till kyrkogården och ''hälsade på'' min gammel mormor Ruten (hon hette egentligen Rut men när jag var liten så kunde jag inte s´äga Rut så jag sa Ruten och då började alla säga det haha ;)). Japp hennes 100 årsdag idag :) Grattis ! Sen åkte vi hem opch åt för klockan var redan 5, och sen efter att vi ätit pluggade ag klart SO och sen satte jag mig framför datan för matte, ska jag plugga imorogn. Ve inte vad jag ska göra nu. Kansek kolla klart på datan sen kolla p¨å tv eller ngn film. Vi får se :) Aja men hejdå ! 

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards