SofiaEriksson

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 31 januari 2011 19:47

Hej ! Idag vvar jag i skolan, konstigt.. Haha :P Sen efter skolan gick jag och jessica till stan och köpte 2 födelsedags presenter till mamma som fyller år imorgon ! Det här är vad hon kommer få : Av mig : En grön lykta, som hon ville ha. Av mig och pappa : Helkropps massage. Av pappa : En natt på hotell i stockholm den 19:e Februari. :) Det var faktisk bra presenter tycker jag ! Ingen kommer komma hem till oss imorgon eftersom mamma jobbar och sen så vill hon inte att någn ska komma, vilken tråkmåns ! Haha. Snart ska jag iaf duscha och plugga lite SO. Okej måste sluta hejså, mamma kommer hem ! Hejdå !

Av Sofia Eriksson - 31 januari 2011 19:47

Hej ! Idag vvar jag i skolan, konstigt.. Haha :P Sen efter skolan gick jag och jessica till stan och köpte 2 födelsedags presenter till mamma som fyller år imorgon ! Det här är vad hon kommer få : Av mig : En grön lykta, som hon ville ha. Av mig och pappa : Helkropps massage. Av pappa : En natt på hotell i stockholm den 19:e Februari. :) Det var faktisk bra presenter tycker jag ! Ingen kommer komma hem till oss imorgon eftersom mamma jobbar och sen så vill hon inte att någn ska komma, vilken tråkmåns ! Haha. Snart ska jag iaf duscha och plugga lite SO. Okej måste sluta hejså, mamma kommer hem ! Hejdå !

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards