SofiaEriksson

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Sofia Eriksson - 30 januari 2011 20:03

Hej ! Nu sitter jag vid min kära dator och är ny duschad ! Som det står i förra inlägget, så kollade jag aldirg på Titanic utan på Hemma Bäst ! Den är rätt bra. Ska ha det som ett litet film tips ! :


                 

Tripp (Matthew McConaughey) är en 35-årig man som fortfarande bor hemma. Och vem kan klandra honom? Det är gratis, han har ett fantastiskt rum och en mamma (Kathy Bates) som tar hand om tvätten. Föräldrarna, som har gjort allt för att få honom att flytta, anlitar den vackra Paula (Sarah Jessica Parker) för att ge honom en liten ... knuff. De hade dock aldrig kunnat tro att Tripp skulle knuffa tillbaka!

Japp, den är helt okej, hmm 3/5 stjärnor blir det !

Av Sofia Eriksson - 30 januari 2011 16:56

               


Hej ! Ledsen att jag inte bloggat tidigare. Ska berätta snabbt om min dag : Vaknade typ kvart i elva och halv 1 åkte jag och mamam till ica maxi. Där köpte vi mat och en kastrull och en tröja till mamam och jag köpte 5 filmer ! Föst var det 2 för 99 kr och då hittade jag Guldkompassen och Titanic ! Sen var det 3 filemr för 99 kr och då tog jag Snuten i Hollywood, Scary Movie (nån av dom) och hemma bäst ! Sen åkte vi hem, då satt jag vid datan och tv och sen åt vi och sen satt var jag ute med gimmi och sen kom jag in och satt vid datan men et blev tråkigt så nu så ska jag kolla på film ! Vet inte vilken än, men tror det blir Titanic ! Fast lite tråkigt att kolla på den själv :/ Men det blir nog bra ! Okej men nu så ska jag faktiskt kolla så hejdå !

 

Update Jag ska inte kolla på Titanic. Det blir för tråkigt själv haha :P SÅ jag ska kolla på Hemma Bäst istället, en roligare film ! Okej, ville bara säga :P Hejdå !


            

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards