SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Rädda Willy

Av Sofia Eriksson - 29 december 2010 12:24

Hej !! Just nu så kollar jag på Rädda Willy 3. I förrigår så kolla jag på 1:an och igår kollade jag på 2:an så nu måste jag ju kolla på 3:an ;) Dom är okej filmer, bra men inte jätte bra. Har sett alla förut men det var flera år sen. Men ändå så kommer jag ihåg dom. Idag är jag ensam hemma :D Pappa jobbar och dom på mammas jobb ringde tidigt imorse och sa att hon behövde jobba. Så tills 4/5 är jag ensam. Det är såå skönt ! Men gud vad jobbigt det var, dom som ringde väckte oss typ 7 ! Och typ kvart över 7 så gick mamma och kvart över 9 och 10 över 10 och en till gång så ringde mmammas konpis men jag var för trött för att svara mend et var oxå skit jobbigt, hon ringde hela tiden ! Fan om man inte svarar, irng på mobilen ist ! Idag vet jag inte vad jag ska göra, men först och främst ska jag kolla klart på filmen och sen kasnke rensa min garderob och böja läsa min nya bok som jag fick i julklapp och sen kanske slappa :) Det suger att vi inte har något badkar ! Annars skulle jag ta ett långt varmt bad och ha en ansiktsmask på :) Och ha lite baby olja i så man blir len ;) Snacka om att jag vill flytta härifrån ! Min lägenhet SUGER !! Okej men nu börjar filmen igen om vilken sekund som helst så hejdå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards