SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Hello everybody ! :) (tänk meningen med dialekten som den knäppa doktorn i Simpsons ;))

Av Sofia Eriksson - 29 december 2010 23:27

Hej ! Ledsen för seg uppdatering, men idag har jag varit mycket ''upptagen'' ! Först kollade jag klart på Rädda Willy och sen kolla jag på Ellen DeGeneres show, (åhh jag vill verkligen åka rill USA och kolla på den showen !! :( ), och sen kom mormor och morfar till mig för dom skulle lämna några raggsockor till mamma och seen kom mina the sims 3 Nattliv och Destination Världen !! :D ÄNtligen ! Så jag installerade Nattliv idag och medans det ladda hämtade jag Gimmi (hon var hemma hos faster idag) och sen spelade jag och sen har jag läst lite ur min nya bok, och den suger ! Fast jag sa till mamam att den var okej så hon inte skulle bli ledsen :) En snäll lögn var det ! Aja men sen spelade jag lite mer och kolla på tv och nu ska jag skriva klart detta och sen så ska jag sova ! För klcokan 8 imorogn bitti så kommer Alice (fasters hund) till oss, efersom hon ska vara hos oss till nyåar ! Men en sak som har verkligen vart sämst idag var : mamma gick äntligen med på att prova och ha Tigris i en vecka och rindgde och skulle fråga katthemmet men då var han redan tingad bara nåra timmar inanna !! Ganska sur på mamma som inte lyssna på mig tidiagre ! Arrghhhh jag blir brara arg när jag tänkter på det ! Okj men nu snackar vi inte om det ! Lefsen för att jag stacar så konstigt idag men mina armar känns stela av allt the isms spelande och sem är jag trött. Nej, nu så ska jag gå och dricka lite vatten, sen bosta tänderna och ssen bums i säng ! Bloggar när jag orkar/kan/har tid imorgon ! Godnatt !! :)

 
 
Melissa Quach

Melissa Quach

30 december 2010 22:22

Sofia!! Det är inte konstigt att du får sömnproblem, du tittar ju på tv hela tiden xD

http://melissaquach.bloggplatsen.se

Sofia Eriksson

31 december 2010 22:39

Haha det säger min mamma med, fast inte tv utan data ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards