SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Right isnt easy

Av Sofia Eriksson - 22 januari 2011 17:24

Hej ! Just nu så har jag precis kommit hem från ''Stålfors parken'' med Gimmi. Stålfors parken är den där parken nära venezia påväg till stålfors. Nä jag hade varit där i kanske en kvart / 20 minuter så kom det en tjej till bänkarna och jag hörde att hon grät. Jag vet inte vem det var men jag blev ändå orolig. Jag kanske stod och bara tittade på henne i nån minut, jag tror inte att hon såg mig. Men jag visste inte om jag skulle gå fram eller inte, liksom vad kan jag göra ?? Visst kanske prata med henne om hon ville prata med någon eller nåt men jag hade Gimmi och hålla reda på och sen kasne hon bara ville vara ifred. Men jag såg att hon ringde någon, så jag stannade nån minut till och sen gick jag. Men precis när jag hade gått så såg jag en annan tjej gå mot det hållet som hon satt. Hoppas det var okej med henne.. Skulle jag ha gått fram till henne ?? Nej, jag tror inte det. Eller kanske.. Aja nu är jag hemma så jag kan inte göra nåt. Idag var det ju öppet hus. Det var faktiskt ganska kul haha :) Jag var med Lidia typ hela tiden eftersom pernilla var med sin mamma och jessica var med sina kompisar. Ingen i min eller lidias släkt kom, men det gör inget :) Det var kul att vara med henne + att jag inte ville att någon skulle komma. Men jag träffade min syster lite. Men jag och Lidia gick runt i hela skolan typ och åt salta pinnar och vindruvor och drack päron cider (alkoholfri såklart ;)) haha. Nej men sen var det slut klockan 13 och då gick jag hem, med melissa sen mötte vi erna och latisha och sen svängde Erna och Lati åt ett åll och jag och melissa fortsatte sen svängde jag hem till mig och hon gick till sin mormor :) När jag kom hem har jag bara latat mig och vart ute med gimmi. Rätt skön dag faktiskt. Men imorgon ska jag sova läänge haha ;) Snart så ska jag och pappa äta pizza. Kebab pizza ofc ;) Okej men ska kolla på tv nu så hejdå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards