SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Friday tomorrow ! Dam, dam, dadam Im Lovin it ! ;)

Av Sofia Eriksson - 27 januari 2011 19:32

  

(Jag och Qui för, jaa typ 2 år sedan ?? I mitten av 7:an tror jag det var ! Hade nyss köpt mössan och vantarna med tror jag så vi hade på oss dom haha ;))

Hej ! Åhh jag är så glad just nu ! ;) Imorgon är det freeeedag ! Äntligen ! Men jag har lite panik samtidigt ! Mamma fyller på tisdag och jag har ingen present till henne än ! Jag måste be någon att gå på stan med mig ! Imorgon eller på lördag ! Annars måste jag gå själv :( Aja men det löser sig väll ! Men nu så ska jag berätta om min dag ! : Vaknade och fixade mig och klockan kvart i 9 var jag hemma hos jessica för vi skulle gå till vattenpalatset. Vi hade ju hälsa och vi skulle bada, men om man inte ville bada så skulle man gå stadspromenad ! Och, om ni läste förra inlägget så gick jag, melissa, jessica och lidia promenad ! Och när v nyss börjat gick vi med Mi-Jill oxå. Pernilla och Michela gick tidigare och Qui var sjuk. Men det var ganska kul att gå faktiskt haha :P Särskilt i Coop i Sveaplan ;) Ni som var där, vet vad som hände ! (och dom som vi sa till såklart haha). Tänker inte skriva det på bloggen ! Aja men efter hälsan så ahde vi lektioner (såklart) men dom orkar jag inte skriva om, det är så tråkigt att skriva om men hela dagen har varit helt okej :) Igår så kollade jag igenom min blogg (gamla inlägg och sånt) och då såg jag hur trååkigt den ser ut, utan bilder och sånt ! Så i nästa blogg så kommer jag åtminstonde försöka att lägga upp en bild i nästan varje inlägg ! På tal om nya bloggen så fick jag en fråga ! :

                                            Av : ---

                            hur går det med designen och det?
                               Nä börjar du på Webblog? :)

                                           Svar : 

Haha, jag måste erkänna, det går inte så bra :P Jag måste ta itu med det snart. Jag har faktiskt inte tänkt på den alls. Måste ge Qui mitt lösenord haha :P Ehm, ja jag vet inte när jag ska börja på webblogg, det beror på när designen och allt är klart !


Ja det var frågan. Men nu ska jag kolla några sidor och sen vet jag inte ! Okej men hejdå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards