SofiaEriksson

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Frågor ! (har inget att göra)

Av Sofia Eriksson - 29 januari 2011 13:16

           


Hej ! japp, som det står på rubriken så är det frågor och jag svarar (har fått från madelene blade's bdb). Samtidigt som jag lyssnar på lite Justin Bieber låtar.

Här kommer dom :



Ditt namn? Sofia Elvira Eriksson 
Hur Lång är du? 164 cm
Spelar du något instrument? nepp
Dina första tankar när du vaknar? Bara fem min till
Vart befinner du dig just nu? Mitt rum
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Svarta ;)
Har du några husdjur?
Yepp 2 st
Är du singel?
Ja
Vem är snyggast?
Jag såklart ;)
 Vem vet mest om dig? Jag vet inte, Melissa tror jag
Vad vill du ha just nu?
GODIS
Ditt mål i livet?
Hm, typ klara skolan och bli barnmorska ??
Rädd för?
Många saker, men speciellt spindlar och insekter
Hur gammal är den äldsta person du kysst?
Haha, de du ;)
McDonalds eller Burgerking? Mcdonalds lätt !
Sjunger du?
Typ hela tiden i duschen och när jag är ensam hemma
Vill du gifta dig?
Ja, det vill jag
Kommer du överens med dina föräldrar? För det mesta, men inte alltid såklart
Din hårfärg?
Blondiie (men bara på utsidan ;))
Skor du hade på dig idag?
Inga, har inte varit ute än haha :P
Vad sover du i?
Tröja och trosor
Kläder du har på dig?
jeans, tröja, bh,trosor
Favoritårstid? sommaren såklart !!
Favoritmat och dryck? På sommaren : Pappas grillat kött med potatis och bearneise sås, på vintern : mammas fisk soppa, dryck : alltid fanta !
Hur svarar du i telefonen hemma? Jag säger bara : Sofia ! 

Hur svarar du i mobilen? Sofia eller hallå
Sov du ensam inatt? Japp

Vad gjorde du kl 08 imorse?
 Sov 
Vad var det senaste någon sa till dig?
Okej
Druckit idag?
vatten
Vad är det för väder hos dig nu?
Ljust och kallt med snö
Godaste glassmaken? Choklad eller karamell/kola eller nåt
Drömmer du mardrömmar? 
Har väll hänt
Favoritklädsel?
Hmm, nåt skönt haha :P
Favorit godis?
Choklad
Hur många kuddar sover du med?
2 st
Längtar du mest efter just nu?
sommaren !!!
Vad luktar det nu om du sniffar lite?
Mitt schampoo
Saknar du någon just nu?
Hm, nja, nej det tror jag inte
Vill du ha barn?
Ja, såklart

Längtar du till din nästa födelsedag?
Ja det gör jag väll, blir ju 15 då ;)
Är du blyg?
Beror på vem, men tror det ;P
Tycker du att du har fin dialekt?
Haha, tänker inte på det
Tycker du om fester?
Beror på vad för fest men jag antar det ??
Har du använt någon hårprodukt idag?
Nepp
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget?
18 ??
En bra film?
Finns för många bra
Vem får en kram?
Den som vill ha en ;)
Vem får en puss?
 Haha alla ;) Nej skoja bara men inte vet jag 
Hund, råtta eller katt?
Gillar väll alla men hund eller katt
Tycker du om din pappa?
 Irriterande och pinsam, men älskar honom ;)
Tycker du om din mamma? Samma med henne som pappa ;P
 
Ja, det var n¨ågra frågor haha :P Nu ska jag lyssna på musik och göra nåt ´, hejdå ! 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Eriksson - 21 februari 2012 00:50

Åh gud, att jag har denna blogg kvar! Kommit lång väg sedan denna blogg! Hatar fortfarande bloggplatsen.se.. Den är så larvig, blogg.se är mycket bättre!    Tycker bara om att kika in här ibland, fick ryck att blogga också hihi.. Nee, nu är jag b...

Av Sofia Eriksson - 5 juni 2011 18:51

Tjenixen! Bara så att alla vet : JAG BLOGGAR NU PÅ http://sofiaaeriksson.webblogg.se/?tmp=05185213 - sofiaaeriksson.webblogg.se (med 2 a:n)! Så läs den! Tack om ni gör det      ...

Av Sofia Eriksson - 27 maj 2011 18:26

Hej! Jag har bestämt mig för att börja blogga! På sofiaaeriksson.webblogg.se MED 2 a:n! Läs den :D Tack och adjö! //S ...

Av Sofia Eriksson - 26 mars 2011 22:45


                   Ledsen, jag ''slutade'' blogga där ett tag igen. Men jag orkade inte. Iaf har inte gjort nåt speciellt idag, eller igår. Idag var det ju Earth Hour halv 9 till halv 10. Jag släckte allt förutom TV:n och jag tror mamma hade nån ...

Av Sofia Eriksson - 24 mars 2011 23:05

Orkar inte lägga upp nån bild just nu.Skön dag idag, vid 10 var jag, pernilla, qui och jessica nere på stan och skulle gå till Pepperoni men det var stängt så vi drog till mc ist, alltid lika gott där ;) Sen satt vi där och sen tog vi bussen till sko...

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards