SofiaEriksson

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia Eriksson - 2 november 2010 12:00

                                           Tidsinställt inlägg

Hej !! Idag är det den 2:a November och det är exakt 2 veckor kvar till jag fyller år haha :D. Jag har ingen aning om vad jag gör just nu eller vad jag ska göra idag eftersom detta är ett tidsinställt inlägg. Men snart fyller jag 14 år :D:D


Jag vill också säga grattis till min äldsta kusin Anders som fyller 29 år idag !! Haha vad gammalt ;). Men iallafall grattis till honom !

  

Hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 1 november 2010 17:22

Hej !! Jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat idag. Det har väl kommit 1 tidsinställt inlägg bara. Jag har faktiskt ingen ursäkt varför jag inte bloggat eftersom jag inte har gjort någonting idag. Jag har bara spelat på datan och kollat på film. Jag har inte så mycket att skriva. Haha jag är lite tråkig idag :p. Aja men jag ska försöka skriva minst ett till inlägg ikväll ! Hejdåå !!

Av Sofia Eriksson - 1 november 2010 12:00

                                         Tidsinställt inlägg

Hejsan ! Detta är ett tidsinställt inlägg så jag vet inte vad jag gör just nu. Men jag ville bara säga grattis till Hanna Östberg som fyller 14 år idag !! :D. Grattis Hanna och hoppas du har en bra dag ! Hejdåå !!

Presentation


Hej ! Välkommen till en 14årings perspektiv ! Denna blogg handlar om mitt liv och det som händer. Alltså min vardag, skolan och vänner. Hoppas du gillar den !

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards